Voor het efficient aanpassen van een 'hoofdbestand' met hierin 4 snapshots van andere jpegs, ben ik op zoek naar het volgende:
Het zou mooi zijn als er een programma is wat het volgende doet:
- In het hoofdplaatje zijn vier snapshots ingevoegd: 1.jpg, 2.jpg, 3.jpg, 4.jpg
- Je vervangt de 'oude snapshots' met de nieuwe, met dezelfde bestandsnaam (overschrijft dus de oude)
- Het programma merkt dit en vraagt of de bestanden 'opnieuw gekoppeld' moeten worden
- De jpegs worden automatisch vervangen
Dit is namelijk wel mogelijk bij mijn videobewerkingsprogramma, maar voor grafische programma's heb ik dit nog niet gevonden. Ik ken het systeem van werken met layers, maar op deze manier hoef je alleen de 4 bestanden te vervangen en niet de lagen opnieuw aan te passen (lees: plaatje vervangen met allerlei onnodige kliks).
Bestaat zoiets?
Alvast bedankt voor de reactie(s)!
Het zou mooi zijn als er een programma is wat het volgende doet:
- In het hoofdplaatje zijn vier snapshots ingevoegd: 1.jpg, 2.jpg, 3.jpg, 4.jpg
- Je vervangt de 'oude snapshots' met de nieuwe, met dezelfde bestandsnaam (overschrijft dus de oude)
- Het programma merkt dit en vraagt of de bestanden 'opnieuw gekoppeld' moeten worden
- De jpegs worden automatisch vervangen
Dit is namelijk wel mogelijk bij mijn videobewerkingsprogramma, maar voor grafische programma's heb ik dit nog niet gevonden. Ik ken het systeem van werken met layers, maar op deze manier hoef je alleen de 4 bestanden te vervangen en niet de lagen opnieuw aan te passen (lees: plaatje vervangen met allerlei onnodige kliks).
Bestaat zoiets?
Alvast bedankt voor de reactie(s)!