Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een set poi bestanden van Tele Atlas met extensie .poi (TeleAtlas 2010 premium). Ik zou de inhoud van deze bestanden willen inkijken maar ik vind hiervoor geen enkele reader. Heb behoorlijk wat rondgegoogeld maar ik vind hier niets over terug.

Weet iemand toch een progje waarmee ik dit geopend krijg?

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
TomTom / TomTom Software al geprobeerd?

Google op "TeleAtlas poi" levert enkele honderdduizenden pagina's TomTom/TeleAtlas resultaten en Wikipedia rapporteert dat TomTom eigenaar is van Tele Atlas sinds 2007.

30 sec werk.

EDIT: zie ik net op hun site dat ze combo paketten doen met Sygic en VDO Dayton

[ Voor 15% gewijzigd door GenjiBlade op 21-03-2011 13:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
GenjiBlade schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:51:
TomTom / TomTom Software al geprobeerd?

Google op "TeleAtlas poi" levert enkele honderdduizenden pagina's TomTom/TeleAtlas resultaten en Wikipedia rapporteert dat TomTom eigenaar is van Tele Atlas sinds 2007.

30 sec werk.
Ik heb hierbij inderdaad geen geschikte poi readers gevonden... dus als jij er binnen 30 seconden één gevonden zou hebben, vind ik het heel straf :)

EDIT: even voor de zekerheid, ik zoek geen navigatiesoftware maar een soort 'extractor' waardoor ik de poi's naar een text/csv file kan exporteren

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2011 14:01 ]

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:58:
[...]

Ik heb hierbij inderdaad geen geschikte poi readers gevonden... dus als jij er binnen 30 seconden één gevonden zou hebben, vind ik het heel straf :)

EDIT: even voor de zekerheid, ik zoek geen navigatiesoftware maar een soort 'extractor' waardoor ik de poi's naar een text/csv file kan exporteren
Zoals door persoon boven aangegeven worden PIO bestanden door navigatie software gebruikt. Dus zolang het navigatie pakket PIO bestanden kan lezen kan je daarmee het bekijken.

Verwijderd

Topicstarter
geforce5_guy schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:03:
[...]

Zoals door persoon boven aangegeven worden PIO bestanden door navigatie software gebruikt. Dus zolang het navigatie pakket PIO bestanden kan lezen kan je daarmee het bekijken.
Snap ik maar ik wil ze niet alleen bekijken maar ook exporteren en dat kan niet met deze software