Beste Tweakers,
Mijn afgelopen probleem is opgelost, de linksys router werkt nu als range extender. (Linksys E2000)
De afgelopen dagen leek alles perfect te zijn ingesteld.Alle telefoons, laptops en draadloze pc's kunnen connecten met draadloze netwerk. Nu hebben we net een nieuwe laptop, en deze doet het niet!
Tijdens het connecten van het WLAN, na het wachtwoord invoeren, krijg ik de melding dat er problemen zijn opgetreden en dat er geen verbinding tot stand is gebracht. Het wachtwoord is zeker weten goed, copy-paste vanuit de router.
Zelf heb ik al geprobeerd:
-De drivers van broadcom 4313 weggeooit en de nieuwste geinstalleerd
-Het draadloze netwerk zelf toevoegen bij beheer draadloze verbindingen
-De router instellingen nagelopen (WPA2 en Wlan modus gemengd) (Linksys E2000)
-De laptop getest op andere netwerken (doet het goed)
-Het wachtwoord veranderd ivm gekke tekens.
-laptop instellingen vergeleken met oude laptop
Dit alles heeft helaas niet geholpen en snap het dus ook totaal niet.
Weet iemand een mogelijke oplossing?
gr. simon
Mijn afgelopen probleem is opgelost, de linksys router werkt nu als range extender. (Linksys E2000)
De afgelopen dagen leek alles perfect te zijn ingesteld.Alle telefoons, laptops en draadloze pc's kunnen connecten met draadloze netwerk. Nu hebben we net een nieuwe laptop, en deze doet het niet!
Tijdens het connecten van het WLAN, na het wachtwoord invoeren, krijg ik de melding dat er problemen zijn opgetreden en dat er geen verbinding tot stand is gebracht. Het wachtwoord is zeker weten goed, copy-paste vanuit de router.
Zelf heb ik al geprobeerd:
-De drivers van broadcom 4313 weggeooit en de nieuwste geinstalleerd
-Het draadloze netwerk zelf toevoegen bij beheer draadloze verbindingen
-De router instellingen nagelopen (WPA2 en Wlan modus gemengd) (Linksys E2000)
-De laptop getest op andere netwerken (doet het goed)
-Het wachtwoord veranderd ivm gekke tekens.
-laptop instellingen vergeleken met oude laptop
Dit alles heeft helaas niet geholpen en snap het dus ook totaal niet.
Weet iemand een mogelijke oplossing?
gr. simon