Pas geleden een nieuwe laptop gekocht, de Asus K52F-SX182V. Gisterenavond was ik een film aan het streamen via HDMi naar mijn TV. Tijdens het afspelen deed mijn zoon het scherm naar beneden waardoor de laptop gaat afsluiten. Het geluid bleef echter nog een tijdje (+/- 1 minuut ) doorgaan. Omdat dit niet de normale gang van zaken was, heb ik de HDMI kabel eruit gehaald en de laptop opnieuw opgestart. Ik kreeg een scherm te zien van Asus Startup Repair die melde dat er problemen opgelost gingen worden. Nadat hij al een keer of 5 de procedure had doorlopen en dus al 5 keer had gemeld klaar te zijn en dat de laptop opnieuw opgestart kon worden heb ik besloten de recovery DVD's erbij te halen om toch maar weer schoon te beginnen, ik had er geen vertrouwen in dat Asus Startup repair nog wat zou gaan repareren. Nadat ik alle 5 de recovery DVD's erin had gehad en hij opnieuw zou opstarten kwam ik in een zwart/wit scherm terecht met een DOS box waar ik verder niets mee kan doen. De muis en het touchpad werken nog wel gewoon, ik kan alleen niets ingeven.
Ik kan nog wel gewoon in de BIOS komen. Ik heb ook al geprobeerd een Windows 7 DVD te installeren, maar ik blijf op het onderstaande scherm uitkomen.
Heeft er iemand enig idee hoe ik de laptop weer normaal kan laten opstarten of is het beter om hem voor garantie terug te sturen?
Hieronder een foto van het scherm met de dosbox.
Ik kan nog wel gewoon in de BIOS komen. Ik heb ook al geprobeerd een Windows 7 DVD te installeren, maar ik blijf op het onderstaande scherm uitkomen.
Heeft er iemand enig idee hoe ik de laptop weer normaal kan laten opstarten of is het beter om hem voor garantie terug te sturen?
Hieronder een foto van het scherm met de dosbox.

[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2011 12:45 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw