[videos] reclame geluid heeft andere knop

Pagina: 1
Acties:
  • 589 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Als ik een filmpje wil kijken dan zet ik vaak rechtsonderin het geluid van het filmpje uit voordat ik op play druk (bijvoorbeeld omdat ik luid muziek aan het luisteren ben). Maar de reclames houden zich hier niet aan, die krijsen er dan ineens kijhard doorheen en dan verschijnt er ineens een nieuwe knopje om het geluid uit te zetten op de tegenovergestelde plek (links boven ipv rechts onder).

Ik weet niet of dit een verplichting is van de reclame, maar ik vind het wel redelijk iritant, is het mogelijk om 1 knop te gebruiken voor het geluid, of dat iig 'pre-muten'* ook de reclames mute?

* * roy-t vind even een nieuw woord uit

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:59

crisp

Devver

Pixelated

Voor zover ik weet hebben wij een policy dat banners niet uit zichzelf geluid mogen beginnen te maken. Om welke reclame gaat dit?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:41
crisp schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:44:
Voor zover ik weet hebben wij een policy dat banners niet uit zichzelf geluid mogen beginnen te maken. Om welke reclame gaat dit?
Niet de banners, maar de reclame aan het begin van een video.

Ik kreeg het net bijvoorbeeld hier: video: Super Monkey Ball 3D. Met een Asus-reclame.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Xander schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:47:
[...]

Niet de banners, maar de reclame aan het begin van een video.

Ik kreeg het net bijvoorbeeld hier: video: Super Monkey Ball 3D. Met een Asus-reclame.
Ah, my bad. Da's wel redelijk stom dat zo'n reclame niet kijkt naar de volumesettings van de player zelf...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

in windows 7 kan je ook heel gemakkelijk het volume van geheel de browser muten via de volume mixer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

brilsmurfffje schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:59:
in windows 7 kan je ook heel gemakkelijk het volume van geheel de browser muten via de volume mixer
Terwijl het al vanuit 'het muisgebied' van het filmpje kan? Beetje omslachtig om je geluid te moeten muten via volume mixer, als het in principe gewoon vanuit het filmpje zelf moet kunnen (net zoals bij youtube, zit de volume control altijd op dezelfde plek).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ja dat heb ik eens gehad rond 3 uur snachts, 10 seconden later had ik een klap van m'n vrouw in m'n nek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Het gaat inderdaad om de reclames in de filmpjes, een goed voorbeeld is de Intel "symfonische" reclame, deze heeft een eigen geluidsknop en maakt geluid als een gek voor 20 seconden lang (begint ook meteen vol volume dus geen kans om nog snel ergens op mute te drukken).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

De volumeknop werkt nog steeds niet in pre-videoreclame,

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ja, dat weten we...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Wordt het niet tijd om prerolls uit te zetten totdat dit gefixed is dan? Anders zouden we zomaar het idee kunnen krijgen dat dit geen bug is maar een feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Jasper Janssen schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 10:28:
Wordt het niet tijd om prerolls uit te zetten totdat dit gefixed is dan? Anders zouden we zomaar het idee kunnen krijgen dat dit geen bug is maar een feature.
Het is niet iets dat we zelf kunnen fixen aangezien het om een 3rd party plugin gaat (voor de 3rd party videoplayer), en prerolls uitzetten heeft natuurlijk direct negatief effect op onze inkomsten...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
crisp schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 15:38:
[...]

Het is niet iets dat we zelf kunnen fixen aangezien het om een 3rd party plugin gaat (voor de 3rd party videoplayer), en prerolls uitzetten heeft natuurlijk direct negatief effect op onze inkomsten...
Ik zou denken dat het dan ook direct negatief effect heeft op de inkomsten van de leverancier. Dat of naar een andere leverancier uitkijken voor je prerolls zijn zo'n beetje de drukmiddelen die je hebt, want het is duidelijk dat ze er niet serieus mee bezig zijn om dit op te lossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper Janssen schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 15:47:
[...]

Ik zou denken dat het dan ook direct negatief effect heeft op de inkomsten van de leverancier. Dat of naar een andere leverancier uitkijken voor je prerolls zijn zo'n beetje de drukmiddelen die je hebt, want het is duidelijk dat ze er niet serieus mee bezig zijn om dit op te lossen...
Er wordt nu actief gekeken voor een oplossing hiervoor. Binnen een paar weken kunnen we hier uitsluitsel over geven. Nog even geduld dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:11:
[...]

Er wordt nu actief gekeken voor een oplossing hiervoor. Binnen een paar weken kunnen we hier uitsluitsel over geven. Nog even geduld dus! :)
Ah, ik wist niet of ik hier al iets over mocht zeggen :P Het staat dus inderdaad wel op de radar :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

crisp schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:37:
[...]

Ah, ik wist niet of ik hier al iets over mocht zeggen :P Het staat dus inderdaad wel op de radar :)
Ik had de derde partij dan ook over deze klacht ingelicht :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

PcDealer schreef op maandag 21 november 2011 @ 00:46:
Ik had de derde partij dan ook over deze klacht ingelicht :)
StreamOne is daarentegen niet de derde partij die de huidige video-player gemaakt heeft of onderhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:03
Wat iedereen hier boven zegt. :)

Ik wil overigens nog wel melden dat er nog niets written in stone is wat betreft een oplossing hiervoor.

Ik ben het wel volledig met jullie eens. Het is storend, niet charmant en mag een stuk beter

Voor nu sluit ik dit topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.