Hey allen!
Ik ben dus de maker van dit programma...
Ik zie dat er hier veel twijfel is over het script erachter, ik heb dit volledig zelf gemaakt.
Ik had nog niet van spotweb gehoort toen dit uitkwam. Verder is het een kwestie van geloven, mocht ik offline gehaald worden wordt het open-source en kan je het zien
Een source nu vrijgeven en als local runnen is niet handig, dit script download elke NZB bij het openen van een spot. Daardoor krijg je een map, met veel NZB bestanden, die makkelijk meer dan 10 gig kan worden.
Ik doe niets illegaal. FTD is offline gehaald omdat het gebruikers aanmoedigde 'illegale' content te uploaden, ik doe dat zeker niet. Er is namelijk geen upload / spot functie en er zijn ook geen reacties.
Over de naam FTD: Ik heb dit met meneer FTD overlegd en heb toestemming gekregen om de naam te gebruiken. Zoals je onderaan de pagina ziet heb ik verder geen banden met FTD zelf en is de skin en naam puur en alleen een eerbetoon aan het oude FTD!
Ik ben ook bezig met een eventuele overdracht van dit script, zodat het buiten Nederland gehost wordt en dus ook niet zomaar offline gehaald kan worden.
Vragen? Pm me of vraag ze hier!