[Ervaringen] kopen van geuren in het buitenland

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:08
In het verleden hebben ik veel geurtjes gekocht bij Douglas en ICI Paris XL. Later heb ik eens via iemand geuren besteld in het buitenland. De prijs was aanmerkelijk lager. Ze kwamen uit USA en hadden zelfs gratis verzending naar Europa. Ik heb al wat zitten zoeken, maar er zijn erg veel bedrijven actief en je weet niet of het echte geuren zijn of nep geuren: http://www.perfumania.com ziet er bijvoorbeeld goed uit, maar verzend niet meer naar Europa.

Zijn er mensen die ervaring hebben in het bestellen van een aantal geuren uit Amerika?

[ Voor 10% gewijzigd door Binnetie op 21-03-2011 09:29 ]

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:10
Ik heb vaak via diverse ebay handelaren besteld, zowel uit de VS als uit GB. Scheelt erg veel met de NL prijzen ja, tot nu toe steeds 'mazzel' gehad met de douane, nog geen extra tax moeten betalen. Let vooral op een goede feedback score als je via ebay besteld.
Ook kwam in een ander topic Fragrence X een keer voorbij, zelf nooit wat besteld maar ervaringen waren goed volgens mij, alleen wel goed naar de prijzen kijken, niet altijd (veel) goedkoper daar.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:08
Heb de site even bekeken... ziet er erg goed uit.Zag bij 1 geurtje een prijsverschil van €14,50 bij een ander geurtje 'maar' €5,-. Zeker de moeite waard om te bestellen...