Finale is niet gespeeld, omdat er veel teams mee gestopt waren, en iedereen al een keer tegen elkaar gespeeld had. Anders zou het een herhaling van zetten zijn geweest.
wanneer is de volgende avond
had het topic te laat gezien
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Oh, ik had het meer over de laatste TWSL, niet over afgelopen team toernooitje dat is gespeeld.DeX schreef op maandag 05 september 2011 @ 07:18:
Finale is niet gespeeld, omdat er veel teams mee gestopt waren, en iedereen al een keer tegen elkaar gespeeld had. Anders zou het een herhaling van zetten zijn geweest.
Oooh... Toen was ik er na 2 rondes uit.Contagio schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 00:50:
[...]
Oh, ik had het meer over de laatste TWSL, niet over afgelopen team toernooitje dat is gespeeld.
Komt er nog is een toernooitje binnenkort?
Als er behoefte voor is, zijn er vast wel mensen die een tournooitje willen opzetten?
Ik kan het wel doen, maar liever alleen in noodgevallen (ivm uni en druk en zo)
Ik kan het wel doen, maar liever alleen in noodgevallen (ivm uni en druk en zo)
Anders wil ik misschien wel helpen.
Zoek het wel leuk vinden om te doen.
Zoek het wel leuk vinden om te doen.
IS niet zo alstig, volgens mij kun je dat gewoon gratis op binarybeast doen
Ik heb nog nooit van die site gehoord.
En weet ook niet hoe die precies werkt.
Als er mensen zijn (3-4?) dan kunnen we denk ik wel wat organiseren?
En weet ook niet hoe die precies werkt.
Als er mensen zijn (3-4?) dan kunnen we denk ik wel wat organiseren?
Oh this sounds like fun!
Is alweer een tijd geleden dat we een gezellige GoT tourney hebben gehouden.
Ik offer me op als noobvoer.
Is alweer een tijd geleden dat we een gezellige GoT tourney hebben gehouden.
Ik offer me op als noobvoer.
Het is zeker niet moeilijk, zelf prefereer ik Challonge, maar het punt blijft wel dat je extra werk hebt voor organiseren/beslissingen nemen etc etc
Wat houd Challonge precies in?
Ik wil best wel er tijd insteken om een leuk toernooitje te organiseren maar ik heb echt geen idee qua hoe en wat dus ik vermoed dat ik niet de juiste persoon ben om daarin de leiding te nemen.
Ik wil best wel er tijd insteken om een leuk toernooitje te organiseren maar ik heb echt geen idee qua hoe en wat dus ik vermoed dat ik niet de juiste persoon ben om daarin de leiding te nemen.
Zoek het eens op, maak een account en speel er wat mee. Beste manier om het te leren kennen.
Kort gezegd is het een site die makkelijk voor jouw brackets kan creeren voor tournooitjes. Het kan ook een opslag plaats zijn voor replays en mensen kunnen zich inschrijven voor het tournooi. Probleem is dat het niet allemaal even overzichtelijk is bij het organiseren...
Kort gezegd is het een site die makkelijk voor jouw brackets kan creeren voor tournooitjes. Het kan ook een opslag plaats zijn voor replays en mensen kunnen zich inschrijven voor het tournooi. Probleem is dat het niet allemaal even overzichtelijk is bij het organiseren...
Ik ben wel weer in voor wat wedstrijdjes
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
ik dacht zelf aan 1 v 1 en 2 v 2.
Misschien ook 3 v 3 en 4 v 4 aan het aantal mensen dat meedoet.
Aan hoeveel mensen moet ik denken en wat is het gemiddelde niv. van de tweaker hier zoal?
Ik zoek nog wel mensen die mee willen helpen organiseren!
PS: Allemaal alvast fijne jaarwisseling
Misschien ook 3 v 3 en 4 v 4 aan het aantal mensen dat meedoet.
Aan hoeveel mensen moet ik denken en wat is het gemiddelde niv. van de tweaker hier zoal?
Ik zoek nog wel mensen die mee willen helpen organiseren!
PS: Allemaal alvast fijne jaarwisseling
Blijkbaar is er niet zoveel animo voor. Meestal zijn er wel aardig wat inschrijvingen, maar is de daadwerkelijke opkomst een stuk lager. 1vs1 is het makkelijkst, dan kan je gewoon doorgaan als 1 iemand er niet is. 2vs2 wordt een stuk lastiger. Ik zou daar niet aan beginnen. Je kan kijken wat de animo is, trek daar weer 25% vanaf en houd er rekening mee dat het toernooi op het einde wat dood kan bloeden...
Ik zou sowieso als voorwaarde stellen dat iedereen random moet spelen. Dan krijg je een onvoorspelbaar element waardoor iedereen opeens meer kans maakt om te winnen. Of, werk met het ladderniveauverschil. bij brons vs zilver krijgt de zilver 10% handicap, gold vs brons, gold 20% handicap, etc.Voor de echt fanatieke spelers is dit misschien onacceptabel, maar voor de speler die gewoon voor de lol speelt niet denk ik. Een master met 50% handicap tegen een brons kan dan nog een leuke match worden.
Het gemiddelde niveau van de spelers hier ligt ver uit elkaar, van brons tot master...
en ook gelukkig nieuwjaar, uiteraard
Ik zou sowieso als voorwaarde stellen dat iedereen random moet spelen. Dan krijg je een onvoorspelbaar element waardoor iedereen opeens meer kans maakt om te winnen. Of, werk met het ladderniveauverschil. bij brons vs zilver krijgt de zilver 10% handicap, gold vs brons, gold 20% handicap, etc.Voor de echt fanatieke spelers is dit misschien onacceptabel, maar voor de speler die gewoon voor de lol speelt niet denk ik. Een master met 50% handicap tegen een brons kan dan nog een leuke match worden.
Het gemiddelde niveau van de spelers hier ligt ver uit elkaar, van brons tot master...
en ook gelukkig nieuwjaar, uiteraard
Het is weer eens tijd voor een tournooitje dacht ik zo, en vele andere tijdens oud en nieuw. Ik had het toen echter nogal druk met school en nu de tentamens eindelijk voorbij zijn is het weer een beetje rustig voor me. Ofwel tijd voor:

Het tournooi is een double elimination format. Hierbij zullen de beste in de eerste ronde tegen de slechtste, rankings volgens ladder, waardoor de winner verder gaat met de beter spelers en de mindere gevuld worden met de mindere, waardoor je niet hebt dat een master alsnog tegen een bronzer staat...
Inschrijven kan via Challonge, je hoeft je niet in te loggen. Houd je aub wel aan de inschrijf manier. Dat maakt het voor iedereen een stuk makkelijker.
Waarneer is het?
Het tournooi is op waarschijnlijk zaterdag 18 februari. Ik wil graag rond een uur of half 8 's avonds beginnen zodat we het op 1 avond af kunnen ronden. Dit wil ik doen zodat alles echt gespeeld word. Er waren in het verleden nog wel eens tournooitjes waarbij nog 1 of 2 matches gespeeld moesten worden op de dag erna, waarna dat vervolgens niet gebeurde
Wat is de map pool
Ik wil mij bij de map pool houden aan de blizzard map pool aangezien iedereen die kent. Als er suggesties zijn voor maps en genoeg mensen die dat willen, dan kunnen die natuurlijk toegevoegd worden.
De map pool:
Entombed Valley
Xel'naga Caverns
Antiga Shipyard
Metalopolis
Shakuras Plateau
Tal'Darim Altar LE
The Shattered Temple
Arid Plateau is er uitgelaten om op een oneven aantal te komen wat handig is voor de selectie van de eerste map.
Hoe kiezen we de maps waarop we spelen?
Eerst veto'en beide spelers een map weg die in die hele BO3 niet gespeeld mag worden. Daarna strepen de spelers 1 voor 1 maps weg tot er 1 overblijft, dat is de eerste map. De 2e en 3e map worden gekozen door de verliezer van de map ervoor.
En hoe verloopt het dan?
Je kunt de brackets vinden mbv een link die ik de dag ervoor hier post. Vervolgens op de dag zelf ga je op de afgesproken tijd op SC2 naar het kanaal TweakersSCC en zoek je de persoon op tegen wie je moet spelen. Als je match is afgelopen kijk je of je je volgende match kunt spelen en als dat kan, ga dan aub zsm spelen.
Replays btw graag uploaden naar challonge. Is geen verplichting maar is wel tof
En hoe zit het met prijzen?
Helaas ben ik een arme student, dus prijzen zitten er voorlopig nog niet in
. Natuurlijk krijg je wel eeuwige roem als je 1e wordt.
Kortom
• Tournooi op 18 februari
• Inschrijven kan hier.
• Standaard map pool
• Wordt gestreamd via GropahTV en Kaluro
• Kanaal op SC2 is: TweakersSCC
BTW feedback wordt altijd op prijs gesteld

Het tournooi is een double elimination format. Hierbij zullen de beste in de eerste ronde tegen de slechtste, rankings volgens ladder, waardoor de winner verder gaat met de beter spelers en de mindere gevuld worden met de mindere, waardoor je niet hebt dat een master alsnog tegen een bronzer staat...
Inschrijven kan via Challonge, je hoeft je niet in te loggen. Houd je aub wel aan de inschrijf manier. Dat maakt het voor iedereen een stuk makkelijker.
Waarneer is het?
Het tournooi is op waarschijnlijk zaterdag 18 februari. Ik wil graag rond een uur of half 8 's avonds beginnen zodat we het op 1 avond af kunnen ronden. Dit wil ik doen zodat alles echt gespeeld word. Er waren in het verleden nog wel eens tournooitjes waarbij nog 1 of 2 matches gespeeld moesten worden op de dag erna, waarna dat vervolgens niet gebeurde
Wat is de map pool
Ik wil mij bij de map pool houden aan de blizzard map pool aangezien iedereen die kent. Als er suggesties zijn voor maps en genoeg mensen die dat willen, dan kunnen die natuurlijk toegevoegd worden.
De map pool:
Entombed Valley
Xel'naga Caverns
Antiga Shipyard
Metalopolis
Shakuras Plateau
Tal'Darim Altar LE
The Shattered Temple
Arid Plateau is er uitgelaten om op een oneven aantal te komen wat handig is voor de selectie van de eerste map.
Hoe kiezen we de maps waarop we spelen?
Eerst veto'en beide spelers een map weg die in die hele BO3 niet gespeeld mag worden. Daarna strepen de spelers 1 voor 1 maps weg tot er 1 overblijft, dat is de eerste map. De 2e en 3e map worden gekozen door de verliezer van de map ervoor.
En hoe verloopt het dan?
Je kunt de brackets vinden mbv een link die ik de dag ervoor hier post. Vervolgens op de dag zelf ga je op de afgesproken tijd op SC2 naar het kanaal TweakersSCC en zoek je de persoon op tegen wie je moet spelen. Als je match is afgelopen kijk je of je je volgende match kunt spelen en als dat kan, ga dan aub zsm spelen.
Replays btw graag uploaden naar challonge. Is geen verplichting maar is wel tof
En hoe zit het met prijzen?

Helaas ben ik een arme student, dus prijzen zitten er voorlopig nog niet in
Kortom
• Tournooi op 18 februari
• Inschrijven kan hier.
• Standaard map pool
• Wordt gestreamd via GropahTV en Kaluro
• Kanaal op SC2 is: TweakersSCC
BTW feedback wordt altijd op prijs gesteld

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 02-02-2012 11:48 ]