Goedenavond 
Ik ben de laatste dagen wat aan het proberen met PHP en MySQL.
Vandaag heb ik een zoek-pagina aangemaakt die er zo uitziet;
Het probleem is bij deze pagina dat ik geen zoekresultaten terugkrijg (alleen de echo van spelnaam).
Heeft iemand een flauw idee hoe dit komt? De kans dat dit een domme fout is is groot, wees gewaarschuwd.
Ik ben de laatste dagen wat aan het proberen met PHP en MySQL.
Vandaag heb ik een zoek-pagina aangemaakt die er zo uitziet;
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <?php if (isset($_POST['zoeken'])){ include("connectiebestand.php"); $spelnaam = $_POST['spelnaam']; $query = "SELECT * FROM spelletjes WHERE titel='.$spelnaam.'"; echo $spelnaam; $uitvoer = mysql_query($query) or die (mysql_error()); while($array = mysql_fetch_assoc($uitvoer)) { echo '<table width="800" border="0" bgcolor="#CECCCC">'; foreach ($array as $key => $value){ echo "<tr><td>$key </td><td>$value</td></tr>\n"; } echo "</table>\n"; echo "<p />"; } echo $array; } ?> |
HTML:
1
2
3
4
5
6
| <h1><a href='http://filipkta2.t15.org/'>Terug naar overzicht</a> </h1> <form id="toevoegen" name="toevoegen" method="post" action="<?php $_SERVER['PHP_SELF'] ?>"> <input name="spelnaam" type="text" id="spelnaam" /> <input type="submit" name="zoeken" id="zoeken" value="Zoeken" /> </form> |
Het probleem is bij deze pagina dat ik geen zoekresultaten terugkrijg (alleen de echo van spelnaam).
Heeft iemand een flauw idee hoe dit komt? De kans dat dit een domme fout is is groot, wees gewaarschuwd.