Hebben meerdere Tweakers toevallig een SG06-behuizing voor hun htpc? Ik heb hem net binnen en hij bevalt goed. Alleen krijg ik het front-panel er niet meer netjes opgeklikt. Een stuk of 3 van de plastic 'houdertjes' die achter het metaal horen te vallen, vallen er niet netjes achter. Tenzij ik ze er echt achter druk, maar dan springen ze weer los zogauw ik geen kracht meer zet. Iemand ervaring mee? Misschien zelfs een oplossing?
Ik ga zo eerst eens proberen of het wel werkt zonder de optical drive erin, misschien dat die in de weg zit voor iets. Maar het lijkt daar niet op als ik er naar kijk.
Op google kan ik niemand anders vinden die het probleem heeft gehad. Kan ook komen omdat ik niet de juiste zoektermen kan bedenken.
Ik ga zo eerst eens proberen of het wel werkt zonder de optical drive erin, misschien dat die in de weg zit voor iets. Maar het lijkt daar niet op als ik er naar kijk.
Op google kan ik niemand anders vinden die het probleem heeft gehad. Kan ook komen omdat ik niet de juiste zoektermen kan bedenken.