Hallo,
Ik heb een probleem waar ik niet uitkom. Wellicht dat iemand me kan helpen. Ik heb bij een vriendin een update gedraaid van de originele driver van een Nvidia Geforce 6200 onder device manager in Windows 7 vanwege problemen met videoweergave. De database van Microsoft kwam met een nieuwere driver en die heb ik laten installeren. Nu werkt hij echter niet meer, uitroepteken in apparaatbeheer. Voor de update stond hij goed in apparaatbeheer.
Hoe krijg ik weer goed aan de praat. Hieronder wat ik zelf heb geprobeerd, heeft iemand andere suggesties/de oplossing?
- De originele driver cd heeft ze niet meer.
- Ik heb in de bios deze kaart dedicated toegewezen, helpt niet
- onboard videokaart disabled in bios.
- Ik heb de driver uninstall gedaan in apparaatbeheer
- Driver rollback was niet meer mogelijk
- Ik heb alle Nvidia software verwijderd en opnieuw geinstalleerd na reboot
- Ik heb de kaart fysiek verwijderd, en na een reboot er weer ingeprikt en verbinding met internet verbroken om te voorkomen dat windowsupdate ging zoeken online en de laatste driverversie van de site geinstalleerd, werkt ook niet.
- Ander slot gaat niet, is een agp kaart.
Alvast dank.
Met Groet
Niels van der Wolk
Ik heb een probleem waar ik niet uitkom. Wellicht dat iemand me kan helpen. Ik heb bij een vriendin een update gedraaid van de originele driver van een Nvidia Geforce 6200 onder device manager in Windows 7 vanwege problemen met videoweergave. De database van Microsoft kwam met een nieuwere driver en die heb ik laten installeren. Nu werkt hij echter niet meer, uitroepteken in apparaatbeheer. Voor de update stond hij goed in apparaatbeheer.
Hoe krijg ik weer goed aan de praat. Hieronder wat ik zelf heb geprobeerd, heeft iemand andere suggesties/de oplossing?
- De originele driver cd heeft ze niet meer.
- Ik heb in de bios deze kaart dedicated toegewezen, helpt niet
- onboard videokaart disabled in bios.
- Ik heb de driver uninstall gedaan in apparaatbeheer
- Driver rollback was niet meer mogelijk
- Ik heb alle Nvidia software verwijderd en opnieuw geinstalleerd na reboot
- Ik heb de kaart fysiek verwijderd, en na een reboot er weer ingeprikt en verbinding met internet verbroken om te voorkomen dat windowsupdate ging zoeken online en de laatste driverversie van de site geinstalleerd, werkt ook niet.
- Ander slot gaat niet, is een agp kaart.
Alvast dank.
Met Groet
Niels van der Wolk