Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-11 10:54
allo,

Een vriend van mij heeft de LG GW620.
Nu had hij dat patroon beveiligings ding om zijn toestel unlocken.
Nu heeft hij alleen TE vaak een verkeerd patroon gedaan en kan hij alleen nog in de telefoon komen door zijn g-mail gegevens in te vullen.

Alleen de gegevens die je dan invoert accepteerd hij niet. We voeren het juiste e-mail adres in en wachtwoord maar de telefoon wil unlocken. Als we op de pc inloggen gaat het gewoon goed dus de gegevens zijn juist.

Nu willen we graag een factory reset doen maar dat kan alleen als je die code intoetst maar die code kunnen we dus niet intoetsen omdat hij dus zeurt om die google account gegevens. Tevens kan ik ook niet inloggen onder mijn gegevens. Dit klopt ook wel want de telefoon heeft nu geen internet verbinding dus hij kan mijn gegevens niet controleren.

Ook kan ik de telefoon niet benaderen via de pc.

iemand een idee om dit op te lossen?

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Naar de winkel gaan waar je m vandaan hebt? Bellen met de support van LG?

• NL_Scratch
@ictinteresse:

het volgende: Druk tegelijkertijd op de knoppen volume down aan de linkerkant + menutoets vooraan in het midden + camera toets aan de rechterkant. Na een aantal seconden zal je de vraag krijgen of je een factory reset wil doen.

Dit werkt dus niet bij de GW620.

Je kunt dus ook 3845#*620# bellen maar dit wil dus niet want we kunnen alleen noodoproep.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Mijn GW620 had datzelfde, toen heb ik volume down + menutoets(die op het keyboard) + de fotocameraknop voor ±10 secondjes ingedrukt, toen was ie helemaal gereset. Als dat niet werkt vrees ik dat die telefoon niet heel levendig meer is....

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

NL_Scratch schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:39:
@ictinteresse:

het volgende: Druk tegelijkertijd op de knoppen volume down aan de linkerkant + menutoets vooraan in het midden + camera toets aan de rechterkant. Na een aantal seconden zal je de vraag krijgen of je een factory reset wil doen.

Dit werkt dus niet bij de GW620.

Je kunt dus ook 3845#*620# bellen maar dit wil dus niet want we kunnen alleen noodoproep.
Elke android telefoon heeft een recovery. Je moet dus ff uitzoeken hoe je daar in komt bij de GW620.
Boot the device in to Fastboot mode.
(e.g. power the device on and hit space within about 2-3 seconds)
Zo dus.

[ Voor 10% gewijzigd door pathfinder2k op 20-03-2011 15:58 ]

• NL_Scratch
Beatboxx schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:54:
Mijn GW620 had datzelfde, toen heb ik volume down + menutoets(die op het keyboard) + de fotocameraknop voor ±10 secondjes ingedrukt, toen was ie helemaal gereset. Als dat niet werkt vrees ik dat die telefoon niet heel levendig meer is....
heb je dit gedaan toen de telefoon aan stond of toen de telefoon uit stond??

• NL_Scratch
pathfinder2k schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:54:
[...]

Elke android telefoon heeft een recovery. Je moet dus ff uitzoeken hoe je daar in komt bij de GW620.

[...]

Zo dus.
Als ik dat doe krijg het volgende te zien:

usb fastboot v0.4
machine id: xxxxxxxxx
build date 5-2010 09.37

serial number: unknown..

verder kan ik niks

• NL_Scratch
misschien kwestie van opsturen naar LG voor een flash?

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 09:33

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic is gesloten, conform de Het algemeen beleid #gsm van GoT is het niet toegestaan om informatie te verschaffen over het unlocken of omzeilen van de beveiliging van een telefoon.

Voor dergelijke problemen geld, neem contact op met je leverancier/fabrikant.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.