Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
wildhagen in "Werk in uitvoering?" dus?
[ Voor 64% gewijzigd door MueR op 20-03-2011 16:05 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Juistem.
Onder die titel had ik het niet verwacht.
Slotje op deze.
Onder die titel had ik het niet verwacht.
Slotje op deze.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
En eerder al: Resistor in "Werk in uitvoering?"
Maar dit is an sich de juiste plek voor een bugreport; LA is meer voor de discussie
Maar dit is an sich de juiste plek voor een bugreport; LA is meer voor de discussie
Intentionally left blank
variant op dit thema:
als ik vanuit MyReact -> Posthistory klik op het aantal berichten en van daaruit een eerdere post opvraag,
dan krijg ik de melding 'Je hebt als laatste gereageerd' terwijl ondertussen x aantal berichten na mij zijn geplaatst:

mijn instellingen:
- laatste bericht eerst
- quickreply aan
als ik vanuit MyReact -> Posthistory klik op het aantal berichten en van daaruit een eerdere post opvraag,
dan krijg ik de melding 'Je hebt als laatste gereageerd' terwijl ondertussen x aantal berichten na mij zijn geplaatst:

mijn instellingen:
- laatste bericht eerst
- quickreply aan
~
vanaf 15:46 tot 16:25 vandaag was je toch echt de laatste die in dat topic had gereageerd. Ik denk eerder dat je slachtoffer was van een ander bugje mbt omgekeerde berichtenvolgorde waarvoor ik toevallig zojuist een fix online heb gezet (je kwam bij een list_message link domweg uit op de verkeerde pagina).MrJayMan schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:27:
variant op dit thema:
[afbeelding]
mijn instellingen:
- laatste bericht eerst
- quickreply aan
Intentionally left blank
En 'je hebt als laatste gereageerd' verdwijnt nu ook automagisch als er een notificatie komt van nieuwe berichten
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.