[bug]Onterecht als laatste gereageerd - nieuwe functionalite

Pagina: 1
Acties:
  • 431 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:25

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Door de briljante optie dat je nu een melding krijgt als er nieuwe berichten zijn gepost in de thread die je open hebt staan gaat er 1 ding niet goed.

Ik had als laatste gereageerd, ik liet het topic open staan en na een tijd krijg ik de melding dat er een nieuwe post is. Ik klik op de link en de nieuwe post wordt ook getoond.

Doordat ik als laatst had gereageerd stond de melding dat ik de laatste was onder het topic, door de nieuwe post is dat niet meer waar maar de melding bleef wel in beeld staan.

Minor issue, ik weet het, maar het staat gewoon niet netjes en onterecht meldingen geven haalt alle meldingen naar beneden, imho.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

wildhagen in "Werk in uitvoering?" dus?

[ Voor 64% gewijzigd door MueR op 20-03-2011 16:05 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:25

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Juistem.

Onder die titel had ik het niet verwacht.

Slotje op deze.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:26

crisp

Devver

Pixelated

En eerder al: Resistor in "Werk in uitvoering?"

Maar dit is an sich de juiste plek voor een bugreport; LA is meer voor de discussie :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
variant op dit thema:
als ik vanuit MyReact -> Posthistory klik op het aantal berichten en van daaruit een eerdere post opvraag,
dan krijg ik de melding 'Je hebt als laatste gereageerd' terwijl ondertussen x aantal berichten na mij zijn geplaatst:
plet me

mijn instellingen:
- laatste bericht eerst
- quickreply aan

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

MrJayMan schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:27:
variant op dit thema:
als ik vanuit MyReact -> Posthistory klik op het aantal berichten en van daaruit een eerdere post opvraag,
dan krijg ik de melding 'Je hebt als laatste gereageerd' terwijl ondertussen x aantal berichten na mij zijn geplaatst:
[afbeelding]

mijn instellingen:
- laatste bericht eerst
- quickreply aan
vanaf 15:46 tot 16:25 vandaag was je toch echt de laatste die in dat topic had gereageerd. Ik denk eerder dat je slachtoffer was van een ander bugje mbt omgekeerde berichtenvolgorde waarvoor ik toevallig zojuist een fix online heb gezet (je kwam bij een list_message link domweg uit op de verkeerde pagina).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

En 'je hebt als laatste gereageerd' verdwijnt nu ook automagisch als er een notificatie komt van nieuwe berichten :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.