"The Wim-Way": wie speelt hier ook CS met muziek?

Pagina: 1
Acties:

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Nou? Jullie willen me toch niet vertellen dat jullie Counterstriken zonder dat Winamp zorgt voor de nodige muzikale begeleiding?

Persoonlijk heb ik graag Queen albums op, of natuurlijk trance. Vooral met een goede beat.

Het is gewoon veel leuker. Vooral met "flipnummers" gaat het lekker. Ik heb het over bijvoorbeeld Parla et Pardoux - Liberte.

[Cosa]Tweety (trouwe CS buddy) krijgt een AWM kogel voor zijn flikker...
"Ta tata tatatata ta tata Liberteeeeeee!!!!"
Rakketakketakketak
[Cosa]CaptainPervert (RADIO): Enemy down.

Zo.

Het creeert gewoon een geweldig John Woo-achtig sfeertje...

Over "The WimWay": Wim (ja de beroemde Wim uit mijn sig) wist afgelopen zomer op een LANparty iedereen te verbazen door met MP3's te spelen in plaats van de gewone CS geluiden, en vreemd genoeg bleek dit bijzonder goed te werken. :)

De echte die-hards zullen zeggen: zo hoor je niemand aankomen, kan je je niet concentreren, yabba yabba yabba. Ik heb de combinatie Winamp / Counter-Strike zo afgesteld dat ik alles goed hoor. Dus echt nadelen heb ik er niet van.

Het grote voordeel is dat je een stuk roekelozer bent. In menige missie ren ik keihard rond (sluipen? haha! get real...) en trakteer ik iedereen die ik tegenkom (althans, zoveel mogelijk...) op een Coltclip in zijn ass.

Hoe denken jullie hier over?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:27

Klippy

Still Game

Lukt niet met m'n SB128, helaas! :'(

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb soms Mp3'tje aanstaan.. mn framerate daalt alleen wel wat.. (amd K6 power..:P) Je raakt wel minder geconcentreerd... alleen geschikt voor diehard rushers :P

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik luister liever naar de voetstapjes van tegenstanders. BTW mijn geluidskaart kan het ook niet aan.
En ik heb de muziek uit arabstreets vervangen door wat trance.

[Typte ik nou echt back-alley:?]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Captain Pervert
Ik heb een SB AWE64, ding is al weer 3 jaar oud! En die kan het ook! Volgens mij moet je dan de output van Winamp op Directsound zetten ofzo. Dan is de system load nog lager ook.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

het KAN natuurlijk wel maarjah, als jij er vrolijk aan komt stampen en mij niet hoort lopen dan leg je gauw het loodje hoor :)

you'll be lookin' at me while I'm walkin' over you :)

grtz [=-FOAD-=]DeathAngel

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Op Friday 16 March 2001 22:56 schreef LiquidSilver het volgende:
Lukt niet met m'n SB128, helaas! :'(
Had dit probleem ook, heb nu een SB live 1024, koste me maar Fl 159,-

Maar dat probleem "kan" worden opgelost door de nieuwste drivers te installen voor je SB128, maar helaas werkte het toch nooit bij mij.
Andere mensen hadden meer geluk waarbij het wel weer werkte.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:30
ik kan dit ook maar ik concentreer me liever op de voetstappen die mannetjes zoals jou juist laten horen en...zoals eerder vermeld KABAM en je bent eraan

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

muziek
tja dat was nou net de reden waarom ik de radio's verrot knal in cs :P

maarreh het is alleen een aanrader tijdens of na veelvuldig alcohol gebruik vind ik persoonlijk ;)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-10 12:29
WinAMP erbij is ideaal als je een remote hebt waarmee je WinAMP ff op pauze kan zetten als je alleen over bent, of op camperjacht bent. (ik heb een custum IR-ontvangertje in m'n COM-poort hangen :))

Het is idd wel lekker motiverend! Ideaal tijdens AK-rushes. :P

• Captain Pervert
Het is idd wel lekker motiverend! Ideaal tijdens AK-rushes
Precies, en hier gaan Death Angel en Kaap dus aan voorbij, zij denken dat iemand die keihard aangerend komt en het hoekje om springt per definitie al ten dode opgeschreven is... Niet dus. Het werkt perfect.

Verwijderd

En ik heb de muziek uit arabstreets vervangen door wat trance
Hoe doe je dat?..zal bij mij geen trance inkomen maar toch :)

=Gm=Voodoo Glow Skull

• Freak_NL
LoL, is ook wel een idee idd.. die frickin' opera uit cs_italy er uit gooien en ff een wavje maken van een goed nummer. :) (hmmz, een wavje uit een mp3.. dat wordt iets van 50Mb :9 )

Ik BAAL overigens.. er is blijkbaar iets mis met m'n HL installatie files (ook na reinstall) en volgens de cs.net frontpage houdt dat in dat ik als ISDN'er maar ff "hl1106.exe" 54Mb mag downen.. :(

• Ordilogicus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 11:15
Maar is idd best lekker met lekker muziek op de achtergrond ... maar alleen als het al goed gaat anders wordt je er alleen maar frustie van ...

I think therefor I am ... I think

Verwijderd

hehe nee hoor CP, ik kom ook heel vaak de hoek om springen en schieten maar dat is op een geheel geestelijk deuntje dat mij in leven houd :) dus ik hoor nog steeds wel goed als er iemand achter me aan loopt of schieten bij een ander punt, dan kan ik daar heel snel een om te assisteren :)

ennuh, als het iemand lukt die wav's in Italy en Arabstreets te vervangen laat het me weten !!! ICQ me MAIL me of BEL me !!
ik heb daarvoor 2 zeer relaxte hardcore sampeltjes gemaakt van minder dan 2 MB maar ik krijg ze niet aan de praat in die levels :(:(:(
ik heb ze gerenamed en de hele shit maar ik kom er niet uit :(
ik snap niet waarom ze het niet doen !

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
hoe groot mogen die geluidsbestandjes dan maximaal zijn??????
trouwens vet klote dat arabstreets niet meer in 1.1 zit, alleen nog italy over om muziek in te zetten :(

PIII 800@804 Mhz

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:30
Op zaterdag 17 maart 2001 14:39 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Precies, en hier gaan Death Angel en Kaap dus aan voorbij, zij denken dat iemand die keihard aangerend komt en het hoekje om springt per definitie al ten dode opgeschreven is... Niet dus. Het werkt perfect.
dat heb ik niet gezegd, waar het om gaat is dat ik jullie al aan hoor komen omdat ik geen muziek aan heb. verder heb ik nooit gezegd dat een AK47 rush niet lukt.

• Freak_NL
Ik hoor jou ook wel aankomen (als je normaal loopt dan) met muziek (CS staat iets harder qua volume dan WinAMP), niet dat dat veel uitmaakt met een rush.. :) (je komt iemand tegen, loopt er of doorheenmet je AK / pump-shotgun en gaat vrolijk verder, of je gaat dood door een oplettende tegenstander)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wie wil kan ik wel een leeg wavje sturen waardoor je de muziek kan vervangen, dan hoor je het in ieder geval niet meer.
Post het dan ff of mail me op:

uithol@esweeet.com

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Een aantal nummers zijn een goede stimulans om te moorden >:)

Verwijderd

not 4 me
ik heb altijd een heleboel frags doordat ik tegenstanders aan hoor komen lopen..
stap stap stap boom! >:)

Verwijderd

Waar slaat dat "The Wim-Way" eigenlijk op? Ik zag laatst ook een hele gayclub op Gamepoint die werd opgegeild omdat er een of andere Wim joinde...

• Captain Pervert
Op zondag 18 maart 2001 18:49 schreef 007 het volgende:
Waar slaat dat "The Wim-Way" eigenlijk op? Ik zag laatst ook een hele gayclub op Gamepoint die werd opgegeild omdat er een of andere Wim joinde...
Hahahaha! Dat waren wij, kan niet missen :P
En voor The WimWay: Check mijn eerste post in dit topic.

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 20:09 schreef Captain Pervert het volgende:
Hahahaha! Dat waren wij, kan niet missen :P
En voor The WimWay: Check mijn eerste post in dit topic.
Oh, helemaal niet gezien dat dat al in je 1e post stond. Ach, 't is zondag... :) Ja, ik was echt verbaasd, en ik snapte er ook echt helemaal nix van waar iedereen het ineens over had! Hij is dus de uitvinder van CS+WinAMP.

Dat John Woo-achtige, klopt... Ik heb WinAMP ook vaak aan tijdens het FPS-en (niet bij CS) en dan lijkt het idd net of je in een vette schietfilm bent beland... :)

Verwijderd

Aaaargh, ik druk weereens op Quote inplaats van Edit.

Verwijderd

/me speelt altijd "The Wim-Way"

Zowel met TFC als CS..en tegenwoordig met meerdere spellen zoals RA2 :)

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wim is relaxed, heb altijd de grootste lol als er met wim wordt gespeeld. :)

Speel zelf zonder muziek, maar idd soms is het erg lekker om eens in de zoveel tijd eens flink te raggen in cs. Met name in het 2e deel van een potje als de tegenpartij begint te kamperen is het erg grappig om te raggen. Vaak neem ik er dan 2-3 mee voordat ik zelf door een awm word afgeschoten.

Ik begin het spel ook wat beter te begrijpen, als alleen het mikken wat beter zou lukken... (soms zit ik er echt gewoon naast te schieten en word ik dus gewoon afgeschoten, alsof ik bezopen ben..)

Maar Wim is cool! Dat ik hem nog vaak moge tegenkomen op een gamepoint servertje.
Pagina: 1