Toon posts:

linksys wrt160N toegansbeperking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ben eerst even na gegaan op het forum maar heb de oplossing op mijn vraag niet gevonden en deze is de volgende.Ik zou via bovengenoemde router de toegansbeperking willen blokkeren op bepaalde dagen en uren maar wat ik ook probeer ik kan blijven surfen naar de ingestelde sites.Ik moet dit volgens de router kunnen instellen op "websiteblokkering op URL" en zelfs "websiteblokkering op trefwoord".Maar als ik dan even test met een url die ik heb ingegeven kan ik toch nog naar die site gaan.De instellingen doe ik via toegansbeperking en internettoegangsbeleid.Moet ik misschienergens nog iets instellen ?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

Geef eens een linkje naar de handleiding (linksys website), een screenshot van je instellingen/ of vertel eens wat je exact hebt ingevuld/aangeklikt.

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:09
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 10:34:
Hallo,
Ben eerst even na gegaan op het forum maar heb de oplossing op mijn vraag niet gevonden en deze is de volgende.Ik zou via bovengenoemde router de toegansbeperking willen blokkeren op bepaalde dagen en uren maar wat ik ook probeer ik kan blijven surfen naar de ingestelde sites.Ik moet dit volgens de router kunnen instellen op "websiteblokkering op URL" en zelfs "websiteblokkering op trefwoord".Maar als ik dan even test met een url die ik heb ingegeven kan ik toch nog naar die site gaan.De instellingen doe ik via toegansbeperking en internettoegangsbeleid.Moet ik misschienergens nog iets instellen ?
Je hebt acces restriction ook echt op Deny staan op de desbetreffende instellingen?
En probeer eens de policy alleen op jouw "test" systeem in te stellen via MAC of IP adres en kijk wat het resultaat dan is.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.