Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Bas_Pierik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:28
HejHejj,

Mijn vorige telefoon is total loss verklaart door de verzekering(nokia n97 mini) en die was voor 499 euro verzekerd, en nu mag ik dus een nieuwe telefoon uitzoeken, eerst werd mij een c7 aangeboden, maar deze wil ik zwz niet, het liefst geen nokia meer. maar ik zit dus met een paar problemen.

Ik wil geen nokia meer (ivm symbian), behalfe, er een qwerty tobo op zit(zoals bvb de e7)
Nokia n8 kan ik nieuw (en gratis) krijgen via een kennis, dus laat ik er geen 2e uitkeren.

Het liefst zou ik dan gaan voor een samsung i9000 of een iphone 3gs, en dan de voorkeur naar de 3gs omdat ik liever geen android heb. En een van men vrienden heeft de i9000 al, en dan krijg je dat gezeur weer van dat je een na-aper bent enzo.

Maar ik ben dus een beetje de weg kwijt, zoveel telefoons voor ~500 euro :S kan iemand mij een telefoon aanraden?

telefoons die ik heb bekeken:

i9000
n8
c7
e7
iphone 4 & 3gs
en een paar htc's, maar die vallen niet echt in mijn smaak.

alvast bedankt
greetz

• Donderbij
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-06 20:59
Je wil geen Android en geen Nokia. Blijft er weinig over --> iPhone of Windows Mobile 7...

Overigens hoe kan iemand je een telefoon aanraden, als je niet eens vertelt wat je belangrijk vindt in een telefoon en wat je ermee doet of wil doen?!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 12:50
Dus als ik het goed lees wil jij geen android puur omdat je vriend een i9000 heeft? Dat vind ik persoonlijk beetje opmerkelijke reden om het zo maar te verwoorden.

Verder ben ik het eens met Donderbij. Wat wil je er mee doen? En wat zijn je eisen?

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-11 15:22
koop een zte blade.. en zeg tegen je vriend dat hij 700euro kost en ook kunt leveren..

maar zoals hierboven.. Iphone nubje dan maar (niets tegen iphones heb er zelf ook een gehad ^^)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• Bas_Pierik
mwha, waarom ik geen android wil heeft een andere reden :) maar als ik die hier ga zeggen word ik wrs uitgescholden voor een apple fanboy :)

euuh, wat ik er mee wil doen,,

apps
hyves/facebook/twitter enzo
mail
syncen met men laptop als dat kan(hoeft niet(macbook pro))
internetten (moet een beetje vloeiend lopen(wifi en via 3g)
foto's hoeft niet perse, flitser zou handig zijn als een zaklamp ;) maar foto's maak ik eigenlijk bijna niet, en als ik ze maak maak ik ze met een digitale camera :-)
En de telefoon moet fijn kunnen sms'en(daarom alleen symbian als hij een qwerty tobo heeft)

greetz

Verwijderd

Die laatste is echt uit de steentijd :')
Neem toch gewoon een android, ishet beste wat je kan krijgen voor 500 euro. Ga dan voor een LG optimus 2x speed of een Nexus S

En als je toch echt geen android wil. Neem dan ook geen blackberry maar neem gewoon de iPhone 3GS dan. Das gewoon wel een goed ding.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 01:00 ]

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als hij geen Android wil, dan wil toch hij geen Android? Snap niet waarom mensen dan altijd zo door moeten zeuren dat hij wél Android moet nemen omdat ze dat zelf zo geweldig vinden.

^ Kan best dat die uit de steentijd is, heb ik niet op gelet. Heb de bovenste drie gewoon gepakt

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:06

D4NG3R

kiwi

:)

Dit gaat het makkelijkst onder Android momenteel
syncen met men laptop als dat kan(hoeft niet(macbook pro))
Dit gaat weer het makkelijkste met een iPhone.

Android kan je toch niet om heen draaien, het grootste aanbod aan huidige telefoons draait erop. Het bied verreweg de meeste (gratis) apps. En de beste mobiele browsers.

offtopic:
Dat jij je laat ompraten door anderen bij een investering van 500 euro.. Als jij de i9000 prettig vind, koop je die toch gewoon? Voor wie koop je de telefoon nou.. Voor jezelf, of voor een ander :+ .

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 20-03-2011 01:04 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Bas_Pierik
Maar, ik weet het eigenlijk niet, ik vind de galaxy S best mooi, alleen ik vind het aan de grote kant :) ik heb hem wel in mijn handen gehad, alleen, mijn duim is zo'n beetje te klein voor dat toestel :P en dat had ik niet met een iphone 3gs.

Verwijderd

Twylight schreef op zondag 20 maart 2011 @ 01:02:
Als hij geen Android wil, dan wil toch hij geen Android? Snap niet waarom mensen dan altijd zo door moeten zeuren dat hij wél Android moet nemen omdat ze dat zelf zo geweldig vinden.

^ Kan best dat die uit de steentijd is, heb ik niet op gelet. Heb de bovenste drie gewoon gepakt
Begrijp ik ook wel, maar geef er dan ook een reden voor :P En windows mobile is helemaal een retarded OS. Dus dan hou je BlackBerry en iPhone over. Nouja Blackberry is overhyped (in amerika ben je trouwens een bejaarde als je nog een blackberry hebt).

Enige reden dat iedereen hier een blackberry heeft is:
ze zijn roze en wit
hebben toetsen
pingchat
Maar pingchat komt ook voor iPhone en android geloof ik, en anders gebruik je whatsapp. Is hetzelfde...

Dus dan iPhone maar..
Bas_Pierik schreef op zondag 20 maart 2011 @ 01:04:
Maar, ik weet het eigenlijk niet, ik vind de galaxy S best mooi, alleen ik vind het aan de grote kant :) ik heb hem wel in mijn handen gehad, alleen, mijn duim is zo'n beetje te klein voor dat toestel :P en dat had ik niet met een iphone 3gs.
Daar zit toch android op? Je wil toch geen android? :p

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 01:05 ]

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Eventueel de pricewatch: Google Nexus S i9023 Zwart dan? Heb je het nieuwste van het nieuwste. En een lekkere telefoon.

Of de pricewatch: LG P990 Optimus 2X Speed Zwart (Momenteel de snelste telefoon die er is)

[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 20-03-2011 01:07 ]

• Bas_Pierik
Nee dat is het kutte ook :P en ik moet een beetje degelijk toestel hebben, want ik weet dat ik zelf niet altijd voorzichtig was met men telefoon, en ik vind dat nokia geen degelijke telefoons meer leverd, en samsung, ik denk ook niet echt dat dat een degelijk toestel is. en volgensmij is een iphone 3gs wel degelijk.

+ als ik een telefoon koop, ga ik daar geen hoesje omheen doen, die vind ik alleen maar onhandig.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Als je met dat geld je telefoon domweg in je jaszak gaat houden ben je echt achterlijk bezig.. Een hoesje is gewoon een must bij die prijzen, of je hebt 500 euro weggespoeld als er een lekkere kras op je scherm zit.

Zet voor jezelf gewoon een keertje op rij:

- Welke grote Scherm wil ik hebben?
- Wat ga ik voornamelijk met de foon doen?
- Welke opties moet de telefoon bieden?

[ Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 20-03-2011 01:13 ]

• Bas_Pierik
Een telefoon met een hoesje der om heen word hij zo dik van, en het is onhandig. dan liever een hoesje die je om je riem doet, dan heb ik er geen last van in men broekzak,

maar ik denk dat ik toch wel weer voor een i9000, nexus s of een iphone 3 ga, maar dat moet ik even zien in de winkel! greetz!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-11 19:11

Gutteguttegut

CEO of TFD

Een 3GS is oud en een na-aap telefoon (iedereen heeft hm al :P ).
Ik zou gewoon kijken voor welke telefoon je het meeste geld kunt vangen bij verkoop en dan lekker voor die gratis zeer degelijke en uitgebreide N8 gaan. ;)

/N8fanboymodus uit.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Een telefoon welke uit je zak valt en daar een niet functionerend (touch) scherm aan overhoud, is nog veel onhandiger :+ ...

Een kleine extra investering van 20 euro kan je een hoop kosten besparen. En nee, met een pouch eromheen word je telefoon hooguit 1 a 2mm dikker, waarvan jij niks gaat merken als je hem in je broekzak ofzo stopt.

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 20-03-2011 01:18 ]

• Bas_Pierik
Ja ik weet dat een 3gs een telefoon is die zo'n beetje iedereen heeft, maar ik denk dat een 3gs lekker combineert met men laptop (MBP)+ik heb um maar een paar maand, en dan kan ik men abbo verlengen, en dan krijg ik een 4g :) ( of inmiddels dan de 5g of 4gs ofz :P) Maar, kan iemand mij nou echt een voordeel opnoemen aan android? waar ik wat aan heb ? dus niet dat android open-source is en dat soort redenen. maar bvb, dat android meer gratis app's heeft en dat soort dingen.

trouwens, wat wel een must-have is, er moet veel gb's bij/op/aan zitten, ik heb namelijk een grote muziek collectie :P

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Android heeft:
+ Meer Gratis apps
+ Veeeeeeeel meer interfaces, en is ook zeer makkelijk te modden (DMV een Custom ROM).
+ Kan je makkelijk Syncen met je google account
+ Is sneller (Snellere browser bij snellere telefoons in vergelijking met bijv iOS 4.3)
+ Is sneller #2, Je kan er HD (720p) films moeiteloos op kijken*

Opslagruimte ligt geheel aan de gebruikte geheugenkaartjes, momenteel is 32GB de max bij de meeste telefoons. Vaak krijg je er standaard 4 of 8GB geheugen bij.

*Bij High-end toestellen, maar een toestel van ~500 euro is high end :+

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 20-03-2011 01:28 ]

• Bas_Pierik
hmmm, en kan ik de google account dan weer makkelijk syncen met mijn mpb?

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dat zou ik niet weten, dit zal geheel aan de gebruikte applicaties en programmas liggen. De standaard apps als de Agenda enz kan je zeer simpel syncen met je PC.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic is gesloten omdat hij niet voldoet aan het Overige Mobiles beleid:
Vragen over welk mobiel apparaat je moet aanschaffen zien we om de volgende redenen liever niet in OMO:

Het aanschaffen van een mobiel apparaat is iets heel persoonlijks. De ene wil een apparaat met een mooi uiterlijk en de andere wil graag weer die ene functie in zijn apparaat hebben. Aangezien elke gebruiker jou een ander advies zal geven, is het niet toegestaan om hier "Welk apparaat moet ik kopen" topics te openen.

Stel voor jezelf vast wat jouw wensen en eisen zijn. Met die eisen kan je naar de winkel gaan of naar onze Pricewatch. Voer daar je wensen/eisen, lees reviews in en bekijk gelijk waar je jouw gekozen apparaat het voordeligst kan kopen.

Op het moment dat er een paar apparaten zijn die aan jouw wensen/eisen voldoen, kan je binnen Mobile het betreffende topic opzoeken en daar de mening/problemen/ervaringen van andere eigenaren lezen.
Tevens raad ik de TS aan om het Het algemeen beleid en de Forum FAQ (nogmaals) door te lezen. Het is op GoT niet gebruikelijk om een "HejHejj" als start zin te bruiken en aan het "Alvast bedanken" doen we ook niet.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.