Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7] Achtergrond blijft zwart

Pagina: 1
Acties:

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-11 22:28
Hallo,

Ik heb een probleem met de achtergrond in windows 7. Namelijk dat deze zwart blijft welke achtergrond je ook maar kiest. Alleen de vaste kleuren kan je selecteren dus als ik bijvoorbeeld het standaard thema van windows 7 gebruik. Dan blijft de achtergrond zwart (of welke kleur ik dan kies). Als ik hem op een andere achtergrond doe springt hij meteen weer naar de vaste kleur.

Heeft iemand een oplossing of een idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt.

[ Voor 10% gewijzigd door Pwner op 19-03-2011 19:36 ]

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-10 19:52
Dat deed mijn béta-versie ook toen hij velopen was en waarschijnlijk illegale versies ook O-)
Wil niet zeggen dat je een illegale versie hebt maar kijk eens of hij nog juist geactiveerd is.

Verwijderd

Waarschijnlijk is je Windows niet geactiveerd. Controleer dit even door op Start --> Computer --> Rechter Muis Knop --> Eigenschappen.
Wat staat er bij "Windows activeren"?

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-11 22:28
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 00:16:
Waarschijnlijk is je Windows niet geactiveerd. Controleer dit even door op Start --> Computer --> Rechter Muis Knop --> Eigenschappen.
Wat staat er bij "Windows activeren"?
Nee, mijn windows 7 is gewoon geactiveerd.

Iemand nog een idee?

Verwijderd

Misschien Aero + VGA driver probleem. Download / installeer de laatste VGA driver voor je systeem even.

Verwijderd

Weet je toevallig nog of je iets geïnstalleerd hebt waarna dit gebeurde?
Eventueel Uxtheme gepatcht?
Pagina: 1