Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een manier om camera en beamer signaal te mixen.
Eigenlijk zoek ik een simpele AB mixer zonder effecten, maar de meeste kunnen alleen in/uit faden.
Ik wil het videosignaal van de beamer transparant over het camerasignaal heen kunnen zetten voor een presentatie.
Maar het kan natuurlijk ook op de PC.
Dus zoek ik een programma dat overweg kan met 2 usb AV-grabbers en deze realtime kan mengen met 2 simpele knoppen en een transparency instelling.
Verder ben ik helemaal geen toeters en bellen nodig.
Wie weet wat voor programma dit kan doen?
Het zou helemaal mooi zijn als het programma ook een virtuele output capture device kan simuleren waarmee Windows Media Encoder dan het gemixte signaal kan ophalen (anders kan het alleen door het eindresultaat weer te geven op het scherm en WME het te laten capturen d.m.v. screencapture).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:54
Ik gebruik zelf in het café verschillende software en hardware matige oplossingen voor dit probleem.
De software matig oplossing die ik gebruik is met het software pakket van Arkaos.
hiermee kan je meerdere input devices over elkaar heen leggen, eventueel met Luminace zelf transparatie maken, ook kan je dan afbeeldingen en video's er overheen leggen.

Alleen geloof ik dat het pakket niet erg goedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb deze geprobeerd, maar heeft voor mij veel te veel toeters en bellen en een enorme delay.
(ik heb slechts een P4 duocore 2,8GHz ter beschikking)
AVtake Cutfour is ook niet vooruit te branden op een P4.
Heb ook inmiddels Vmix gevonden, een stuk simpeler maar deze kaapt de desktop zodat andere applicaties niet meer te benaderen zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 23:01 ]