Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11 05:46
Het lijkt een standaard instellingsprobleem maar dat is het niet!

Ik werk met een Gingerbread Desire (Gingervillain 1.6), OWA en Outlook 2010. Mijn Android toestel synct met de OWA/exchange server en mijn Outlook ook. Nu doet zich het volgende probleem voor:

Als ik in Outlook 2010 een Agenda entry maak en deze even later op mijn Desire bekijk, dan zie ik als tijdzone '+1 Amsterdam' staan. Zodra ik echter op de knop 'Afspraak bewerken' klik, dan veranderd de tijdzone (en de tijd) naar Pacific Time -7. Heel irritant! In OWA staat de afspraak verder goed. Dit probleem doet zich uitsluitend voor bij Outlook via Exchange naar de Desire en dan nog alleen als ik een afspraak die in Outlook gemaakt is op mijn Desire bewerk. Alle andere routes werken prima.

Uiteraard alle tijdzones (OWA, Outlook en Desire) al gecheckt, maar die staan netjes op +1 Amsterdam.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11 05:46
Schopje O-)

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative