Beste tweakers excuses voor het lastigvallen
. ik heb een problleem. Ik heb 2e hands een Davolink DV-201AMR modem gekocht om hier een draadloos netwerkje mee te maken, gescheiden van het thuisnetwerk. (via Fritzbox naar switch, van switch naar deze davolink (dan moet ik natuurlijk wel de DHCP server in de davolink uitzetten, anders krijg ik conflicten met de fritzbox. Vandaar dat ik hem wil configureren...) Het probleem is als volgt: Ik kan er niet in komen via het netwerk, dit moet via usb. als ik de modem via USB aansluit op mijn pc, wordt hij wel herkend, maar heb ik er geen driver voor. Ik heb al in mijn driververzameling dvd gekeken (~4,5GB) maar daar staat ie niet tussen. Op het internet kan ik ook geen drivers vinden... Op de site van Davolink kan ik het product niet eens vinden, ook niet via de zoekfunctie. op Driverscollection.com staat ie ook niet. Weet iemand misschien waar ik deze driver kan vinden / downloaden?
Of moet ik de modem openschroeven, en op het model van de chip zoeken? (broadcom chipset)
Ik zou het zonde vinden als ik hem weg zou moeten gooien, puur omdat ik hem niet kan configureren doordat ik geen drivers heb. Alvast bedankt.
Of moet ik de modem openschroeven, en op het model van de chip zoeken? (broadcom chipset)
Ik zou het zonde vinden als ik hem weg zou moeten gooien, puur omdat ik hem niet kan configureren doordat ik geen drivers heb. Alvast bedankt.
[ Voor 13% gewijzigd door MineTurtle op 19-03-2011 20:30 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.