[Iphone] Oude devices uitsluiten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Ik heb een universele applicatie ontwikkeld voor Iphone / Ipad. De app is af en werkt perfect. Alleen werkt deze applicatie niet goed op de originele Iphone en de 3g. Ik wil dus dat er in de Itunes store geregeld wordt dat de applicatie pas vanaf de 3gs geinstalleerd kan worden.

Nou heb ik alles na zitten zoeken en gegoogled. Maar hoe stel ik dat in? Ik hier nergens properties voor vinden in de p-list of op een andere plek.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Zorg er anders voor dat firmware versies vanaf 4.3 pas worden ondersteund.

Edit\ Wel jammer dat er nu wat problemen zijn met versie 4.3 maar dat komt vanzelf goed.

[ Voor 81% gewijzigd door Maks op 19-03-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Maks schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:14:
Zorg er anders voor dat firmware versies vanaf 4.3 pas worden ondersteund.

Edit\ Wel jammer dat er nu wat problemen zijn met versie 4.3 maar dat komt vanzelf goed.
^ Dit

UIDeviceFamily

http://developer.apple.co...rticles/iPhoneOSKeys.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

Xanion schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:12:
Ik heb een universele applicatie ontwikkeld voor Iphone / Ipad. De app is af en werkt perfect. Alleen werkt deze applicatie niet goed op de originele Iphone en de 3g. Ik wil dus dat er in de Itunes store geregeld wordt dat de applicatie pas vanaf de 3gs geinstalleerd kan worden.

Nou heb ik alles na zitten zoeken en gegoogled. Maar hoe stel ik dat in? Ik hier nergens properties voor vinden in de p-list of op een andere plek.
offtopic:
Zo universeel is je app dan toch niet... En perfect werkt ie ook al niet... 8)7

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
H!GHGuY schreef op zondag 20 maart 2011 @ 09:03:
[...]

offtopic:
Dat kan ik op basis van zijn post niet beoordelen. Misschien is het wel iets met een compas of heel zwaar rekenwerk waar de oudere modelen gewoon erg traag en dus slecht in zijn.

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 00:49
Als hij met een kompas werkt kan je dat aangeven in een .plist bestand ofzo, dan wordt hij automatisch al buitengesloten voor de oudere devices die geen kompas hebben.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
H!GHGuY schreef op zondag 20 maart 2011 @ 09:03:
[...]

offtopic:
De applicatie maakt gebruikt van grote databases die via het netwerk worden binnengetrokken. De app werkt wel op een 3G, alleen is die telefoon te langzaam in geheugen operaties. Ter vergelijking, binnentrekken van een nieuwe database en verwerken kost op een 3G 1minuut, 20sec. Op een Ipad en Iphone 4 slechts 8 seconden! De 3G is dus echt te traag. Vanaf de 3GS werkt de app perfect.

Overigens wil univeriversele app zeggen dat hij werkt op de Iphone en Ipad. Dat je op een gegeven moment niet meer de oude modellen ondersteunt is niet gek. De eerste Iphone is ondertussen 5 jaar oud.

[ Voor 14% gewijzigd door Xanion op 20-03-2011 12:52 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Nope, daarmee zet je de family, oftewel of het een Iphone/Ipad of universele app is.
Die heb ik gezet. Maar ik wil dus de Iphone en Iphone 3G uitsluiten en de 3GS en nieuwer toestaan.

Het moet kunnen want ik zie dit vaker staan in ITunes, maar deze zit ergens goed verstopt volgens mij.
ZpAz schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:10:
Als hij met een kompas werkt kan je dat aangeven in een .plist bestand ofzo, dan wordt hij automatisch al buitengesloten voor de oudere devices die geen kompas hebben.
Op zich is dit wel een leuke. Het compas zit er pas in vanaf de 3GS. Als ik dus in de pList zet dat compass nodig is zijn automatisch de oudere modellen uitgezonderd. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Xanion op 20-03-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Waarom vraag je het niet op het Apple developer forum? Blijkbaar heb je de SDK en ben je een developer, dus heb je daar toegang toe. Daar weten ze waarschijnlijk meer raad met jouw probleem dan hier op Tweakers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
Twylight schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:46:
Waarom vraag je het niet op het Apple developer forum? Blijkbaar heb je de SDK en ben je een developer, dus heb je daar toegang toe. Daar weten ze waarschijnlijk meer raad met jouw probleem dan hier op Tweakers..
Dat zou ik juist tegen willen spreken, ik vind het persoonlijk wel interessant om meer over dit soort development te lezen op tweakers. Er is meer tussen hemel en aarde dan php, java en .net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
kwaakvaak_v2 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 10:10:
[...]

Dat zou ik juist tegen willen spreken, ik vind het persoonlijk wel interessant om meer over dit soort development te lezen op tweakers. Er is meer tussen hemel en aarde dan php, java en .net.
Mja er is genoeg te vinden over iOS development op internet, dit topic gaat er om dat de TS een antwoord op zijn vraag vindt, en blijkbaar weet niemand dat op Tweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
Twylight schreef op maandag 21 maart 2011 @ 17:38:
[...]
Mja er is genoeg te vinden over iOS development op internet, dit topic gaat er om dat de TS een antwoord op zijn vraag vindt, en blijkbaar weet niemand dat op Tweakers :P
met een redenatie als deze kun je eigenlijk heel tweakers wel sluiten, en nog 99% van alle andere fora. Want de informatie staat ook vast in de documentatie van apple zelf :O

Pagina: 1