Toon posts:

Nieuwe Gaming PC aanschaffen. Help !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik wil binnekort een gaming PC kopen maar heb er bijna geen verstand van. Dus misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een website gevonden waar ik een gaming pc samen kan stellen: www.gamepc.nl.

Maar ik weet niet watvoor voeding of casing beter is. Kunnen jullie me helpen en/of tips geven. Ik kan steeds kiezen uit 2 of 3 keuzen proccesors etc. Wat zou het besten zijn? Hier de link van het samenstellen:
http://gamepc.nl/game-pc-plus?tab=configuratie#samenstellen

hier wat vraagjes:

1. Welke videokaart is beter ? GTX460 DDR5 1024MB of ATI Radeon 6870 1GB (die is wel 46 euro duurder)
2. Welke Processor is beter? Intel Core i7-2600 3,4GHz of Intel Core i5-2500K 3,3GHz
3. Welke van de 3 Casings is het beste? Die staan op de site
4. Moet ik een normale voeding + koeler kiezen of een fluisterstille?
5. Moet ik een extra Vertex2 harde schijf erbij nemen?
6. welke beeldscherm moet ik kiezen? of is er een alternatieve goeie beeldscherm?

Ik wil ongeveer 1000 euro uitgeven aan deze gaming pc. De spellen die ik speel zijn voornamelijk World of Warcraft, Fifa 2011 etc . De nieuwste spellen wil ik ook gaan spelen.

alvast bedankt.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 05:34 ]

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Van je 1000 euro moet je een groot gedeelte aan de videokaart uitgeven, die is het belangrijkste voor games.
Verder zou ik je aanraden om de pricewatch eens te gaan bekijken. Kijk ook naar de best buy guides.

God morks in wysterious ways.

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Om maar even integaan op je case, dat maakt geen drol uit. Bij die site werken ze vanuit een model en daarin heb je keuzes (zelfde als Dell).
Wat je beter kan doen evt. is kijken bij bedrijven die ook je PC in elkaar schroeven maar dan met het gene wat jij wilt ;) Zoals powersmoker zei, kijk even in de Pricewatch (tweakers.net/pricewatch).

Belangrijkste voor games is natuurlijk je grafische kaart, memory zegt niet zoveel behalve als je absurd veel textures wilt inladen (GTA4 bv).

Succes ;)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
Dit is nu al het zoveelste topic wat vroegtijdig word gesloten, word het niet tijd de zaken anders aan te pakken?

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.