Toon posts:

Chello 0800-22331111

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor al uw klachten, opmerkingen en 'communicatie' doet het nog steeds.
(tot 22.00)

(net nog even 'iemand' (3 personen) van de eerste lijn gesproken; er wordt bij hoog en laag beweerd dat er bij Chello GEEN DOWNLOADLIMIET BESTAAT; zoveel leugens, het wordt mij soms wat teveel)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Er is toch ook geen download limiet? Alleen een FUP :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Dat klopt... de Fair User Policy geldt nog steeds.

Verwijderd

Topicstarter
Ik DENK jullie wel te snappen; maar ...

Waarom wordt je dan bij x Gb afgesloten?

En waar ligt dan de grens?

Welke eisen kunnen worden gesteld aan een FUP?

1 Transparant(ie)

WIE bepaalt de FUP?

1 Chello?

Voorwaarden, eenzijdig opgesteld door de producent/leverancier , die bovendien kennelijk onredelijk zijn, zijn niet rechtsgeldig.

Het lijkt mij dat dat hier het geval is.

Wanneer (1) ontkend wordt dat er een downloadlimiet is, (2) dat abonnees worden afgesloten zonder dat anderen hinder van hen ondervonden (3) dat dit bij ongeveer 40 Gb per maand gebeurt

etc etc

Hoezo geen downloadlimiet?

Monopolist UPC/Chello kan dus met je doen wat zij wil? Wie controleert de uitvoering van deze FUP?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Er is laatste nog een ellenlange discussie geweest over wel of geen datalimiet. Aan die discussie deed o.a. een Chello helpdeskmedewerknemer mee, lees 'm maar es. Chello heeft geen datalimiet, maar als je teveel download en anderen hebben en er last van sluiten ze je af..

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Op Saturday 17 March 2001 02:42 schreef havana het volgende:
Er is laatste nog een ellenlange discussie geweest over wel of geen datalimiet. Aan die discussie deed o.a. een Chello helpdeskmedewerknemer mee, lees 'm maar es. Chello heeft geen datalimiet, maar als je teveel download en anderen hebben en er last van sluiten ze je af..
Tja, ELLENLANG, mede dank zij mij. Mijn excuses daarvoor. ... ennu lees mijn bijdrage(n) er maar op na. Die discussie is ook nog niet klaar misschien.

Hier wilde ik eigenlijk alleen maar melden dat 0800-22331111 nog in gebruik is (zolang het duurt), hetgeen velen niet weten, vandaar deze thread.
Pagina: 1