M'n laptop (Asus L3800c - P4-M, 512mb) schiet te kort bij de software van m'n ergometer. (Kettler X3)
Bij het laden van een route van gpsies loopt 'ie vast.
Acties:
- Overclocken van laptop middels PLL en cpucool: nauwelijks verbetering
- Volledig nieuwe installatie WinXP met alleen Kettler Software: loopt nog steeds vast
- Remote via netwerk middels Teamviewer:
Installatie software op snelle PC (beneden) remote aan te sturen via laptop op zolder.
Probleem:
- Hoe herkenning van het USB apparaat (ergometer) aangesloten aan de laptop door de PC?
=> De software geeft alleen COM of USB opties op de PC en geen LAN of 192.168.0.1/usb-poort-laptop opties.
Is het mogelijk dat de software op de PC via Teamviewer of een andere optie het USB apparaat aangesloten aan de laptop herkent en installeert.
Ik wil dus de software draaien op de PC en een remote scherm op de laptop realiseren.
Of wordt het toch de ergometer naar beneden of PC naar boven?
Aanvulling:
Andere oplossing: USB-IF of WUSB; kortom wireless USB.
Gevonden merken: Iogear en Belkin. De laatste is nog redelijk verkrijgbaar, de eerste nauwelijks. De Belkin zou niet al te grote afstanden overbruggen.
Evt. nog USB via netwerk. Ook van Belkin.
Ik heb niet kunnen vinden of via deze aansluiting m'n ergometer dan wel herkend wordt binnen de eigen software.
Bij het laden van een route van gpsies loopt 'ie vast.
Acties:
- Overclocken van laptop middels PLL en cpucool: nauwelijks verbetering
- Volledig nieuwe installatie WinXP met alleen Kettler Software: loopt nog steeds vast
- Remote via netwerk middels Teamviewer:
Installatie software op snelle PC (beneden) remote aan te sturen via laptop op zolder.
Probleem:
- Hoe herkenning van het USB apparaat (ergometer) aangesloten aan de laptop door de PC?
=> De software geeft alleen COM of USB opties op de PC en geen LAN of 192.168.0.1/usb-poort-laptop opties.
Is het mogelijk dat de software op de PC via Teamviewer of een andere optie het USB apparaat aangesloten aan de laptop herkent en installeert.
Ik wil dus de software draaien op de PC en een remote scherm op de laptop realiseren.
Of wordt het toch de ergometer naar beneden of PC naar boven?
Aanvulling:
Andere oplossing: USB-IF of WUSB; kortom wireless USB.
Gevonden merken: Iogear en Belkin. De laatste is nog redelijk verkrijgbaar, de eerste nauwelijks. De Belkin zou niet al te grote afstanden overbruggen.
Evt. nog USB via netwerk. Ook van Belkin.
Ik heb niet kunnen vinden of via deze aansluiting m'n ergometer dan wel herkend wordt binnen de eigen software.
[ Voor 23% gewijzigd door _RRM_ op 24-03-2011 22:22 ]
Gasloos 26-05-2020; SHW112YAA + ERSC-VM2C, SWW 400L