Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[video] tonen lengte filmke

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LmifYfXHtpMQk25RMro4ZD2n/thumb.png
screenie van overzicht filmkes

er is nog een goeie wit-regel over onder de filmpjes, misschien dat die ruimte gevuld kan worden met lengte van 't video fragment?

Lijkt me wenselijke informatie om direct zichtbaar te hebben; doen andere portals namelijk ook

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 18-03-2011 20:41 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

NIet alle filmpjes hebben daar ruimte over helaas, maar ik ben het er mee eens dat het nuttige informatie is om te tonen :)

Intentionally left blank

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dan hebben die zeker een ander kader? Bij de screenie is daar nog een regel vrij, past met gemak de tijdsduur in..

Ey!! Macarena \o/

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

RaZ schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 23:30:
Dan hebben die zeker een ander kader? Bij de screenie is daar nog een regel vrij, past met gemak de tijdsduur in..
Check bijvoorbeeld http://tweakers.net/video
Dat er in het screenshot geen video's staan met langere titels is gewoon toeval...

[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 18-03-2011 23:33 ]

Intentionally left blank

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ipv de datum te centreren, mik die links, dan heb je rechts ruimte zat lijkt me.. ;)

Ey!! Macarena \o/

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-11 16:12

Angeloonie

Cheeseburger Addict

En haal de tijd van plaatsen er af, datum is voldoende. Het interesseert mij echt niet of een video nou om 11:00 is geplaats of 14:32. Als je constant zit te F5-en tot er een nieuwe video verschijnt maakt het ook niet uit dat je geen tijd ziet, omdat je dan toch wel weet wat nieuw is.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Of in een abbr mikken. Zo enkel de datum, en als je er over gaat met de muis, tijd en geschreven datum: 'vrijdag 18 maart 2011 om 13:37'

Ey!! Macarena \o/

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 23:33:
[...]

Check bijvoorbeeld http://tweakers.net/video
Dat er in het screenshot geen video's staan met langere titels is gewoon toeval...
idd de titels van de filmpjes in mijn voorbeeld zijn toevallig 1 regel lang. in jouw voorbeeld is er niet altijd een witregel aanwezig in het thumbnail overzicht.

Youtube werkt ook niet met een witregel; bij een overzicht/zoekresultaat wordt de lengte van het filmfragment getoond in een hoek van de thumbnail; zie hier.

just a thought ...

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 19-03-2011 02:36 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Done the youtube-way :)

Intentionally left blank

Pagina: 1