voor het werk had ik een T1500 op het oog, en was benieuwd naar de T1600. die is alleen leverbaar met xeon E3 processors naar het schijnt. die zijn duurder en voor zover ik weet niet echt sneller dan de i7 2600.
mijn voorkeur gaat sterk uit naar de i7-2600 omdat je daarmee voor "weinig"geld, een beest van een processor hebt.
die is bij dell alleen op de vostro of duurdere xps machines leverbaar.
nu gaat dus mijn voorkeur uit naar de vostro 460.
tijdens mijn telefoontje zei de contactpersoon dat hij dat sterk afraadt, omdat de precisionlijn veel beter en bedrijfszeker zou zijn.
ik vind dat een beetje een rare uitspraak.
zeker gezien de 3 jaar onsite garantie voor de vostro die een stuk goedkoper is dan de 3 jaar -NIET- on-site garantie voor de precision werkstations.
wat is jullie ervaring met de dell vostro machines? lopen die vaker vast of gaan ze vaker stuk dan een precision machine? ik vind het een beetje klinken als
Wij van WC eend, raden WC eend AF... ?
mijn voorkeur gaat sterk uit naar de i7-2600 omdat je daarmee voor "weinig"geld, een beest van een processor hebt.
die is bij dell alleen op de vostro of duurdere xps machines leverbaar.
nu gaat dus mijn voorkeur uit naar de vostro 460.
tijdens mijn telefoontje zei de contactpersoon dat hij dat sterk afraadt, omdat de precisionlijn veel beter en bedrijfszeker zou zijn.
ik vind dat een beetje een rare uitspraak.
zeker gezien de 3 jaar onsite garantie voor de vostro die een stuk goedkoper is dan de 3 jaar -NIET- on-site garantie voor de precision werkstations.
wat is jullie ervaring met de dell vostro machines? lopen die vaker vast of gaan ze vaker stuk dan een precision machine? ik vind het een beetje klinken als
Wij van WC eend, raden WC eend AF... ?