Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:30

Saven

Administrator

Topicstarter
Ey mensen,
ik heb een Microsoft Digital Media Keyboard 3000, maar heb sinds een aantal dagen dat de e-toets even vast blijft zitten als ik hem indruk :P Heeft iemand tips om hem weer goed glijdend :') te krijgen?

Het ligt niet aan de toets zelf, maar aan het gat waar die toets in zit. En ik heb geen zin om alleen voor een lastige e een nieuw toetsenbord te kopen, vooral omdat deze net pas 2 jaar oud is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:28
Het ligt niet aan de toets maar aan het gat? Kan je dat ff uitleggen? Daar begrijp ik maar weinig van... wat kan er nou mis zijn met het gat? Behalve dat deze te klein is? Maar als het voorheen wel goed gewerkt heeft, dan kan dat het probleem niet zijn en zo'n gat wordt niet ineens kleiner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lenny77
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 18:17
Beetje kaarsvet over de bewegende delen heen?
Veermechanisme nog wel in orde?

Gelijk even product gekoppeld

"To overcome other's armies without fighting is the best of skills" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
MicGlou schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:45:
Het ligt niet aan de toets maar aan het gat? Kan je dat ff uitleggen? Daar begrijp ik maar weinig van... wat kan er nou mis zijn met het gat? Behalve dat deze te klein is? Maar als het voorheen wel goed gewerkt heeft, dan kan dat het probleem niet zijn en zo'n gat wordt niet ineens kleiner...
Ja dat gat waar die toets in vast zit zegmaar het lijkt wel alsof die te stroef is. Verder is er volgensmij niet iets mis met het veermechanisme zelf, dat is alleen een soort rubbertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:38

M2M

medicijnman

schoonmaken...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-05 05:05

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
Waarmee? want er zit alleen wat stof tussen de toetsen, niet in de gaatjes zelf waar de toetsen in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-06 14:26
Siliconenvet of spray, aangebracht met een wattenstaafje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:28
Onder dat rubber zit meestal nog wel een mechanisme of een veertje, dat is zeer waarschijnlijk vervuild geraakt. Een spettertje frisdrank tussen de toetsen kan bijvoorbeeld al hele vervelende 'plaktoetsen' tot gevolg hebben. Schoonmaken en een héééél klein beetje siliconen erop, zoals Vinzz zegt een beetje op een wattenstaafje oid spuiten en dan de boel ff insmeren. Geen kaarsvet e.d. gebruiken want dat gaat al snel te dik en dan gaat de toets alsnog plakken.
Pagina: 1