Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2003] tekst selecteren onmogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik al een hele tijd outlook 2007. Echter, ik kan nu ineens geen tekst meer knippen uit een ontvangen bericht. Er komt alleen een handje tevoorschijn. Tekst selecteren en/of knippen gaat niet meer. Waarschijnlijk ergens een instelling oid, maar ik kan het dus niet vinden.

Gr. Arno Verkleij

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat is er recent verandert. Heb je dat alleen bij HTML emails of ook bij plain tekst. Heb je dit bij alle ontvangers of alleen bij specifieke. Heb je nog specifieke bars zichtbaar die iets zeggen ala... all images have been blocked | blocked for editing | etc. etc.? Toen je ging googlen naar je probleem, welke gevonden oplossingen werkte niet precies voor je?

Zoals je ziet, mist er nog een hoop aan je topicstart wat ervoor zorgt dat men je sneller en beter kan helpen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door BtM909 op 18-03-2011 15:19 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Een handje als cursor geeft aan dat je in "Panning mode" bent. Als Tablet PC functionaliteit is geactiveerd in Windows, dan zie je boven je scroll bar in het leesvenster een Hand icoon. Klik hierop om Panning Mode weer uit te schakelen.

Op ESC drukken werkt meestal ook al zelfs als Tablet PC functionaliteit voor Windows uit staat en het icoon niet zichtbaar is.

Screenshotje; http://www.msoutlook.info/question/184

[ Voor 7% gewijzigd door Roady81 op 18-03-2011 15:53 . Reden: screenshot toegevoegd ]

HowTo-Outlook | MSOutlook.info