Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2010] Datum bij berichten altijd weergeven

Pagina: 1
Acties:

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Hallo Tweakerts :)

Ik heb de volgende situatie:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/31662/got/Outlook.jpg

Ik wil dus altijd de datum op de onderste manier weergegeven hebben, ook als de mail gisteren is binnengekomen.

Weet iemand welke instelling hiervoor nodig is? Outlook verklapt niet veel net als Google en Microsoft zelf :'(

Goedkoop bellen via VoIP

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Omdat het plaatje nu al wat traag was en vast over een jaar niet meer bestaat: je wilt dus altijd de datum zien en nooit de tijd van een mail. Klopt dat?

Dan (als het goed is): Beeld -> Weergave instellingen => Kolommen opmaken => Verzonden => Notatie aanpassen naar wat je wilt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb een iets oudere versie van Outlook, maar ik denk dat je dit moet kunnen doen via:

View → Current View → Format Columns

Daar kun je de inhoud instellen evenals de breedte van de kolom. Het zal misschien wel even zoeken zijn om dezelfde instellingen in jouw interface te vinden, maar ze zijn er ongetwijfeld :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Dwinges
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-01 23:38
Eventueel kan je ook het e-mailframe iets breder maken (gewoon slepen, zodat je preview kleiner wordt).

[ Voor 14% gewijzigd door Dwinges op 18-03-2011 14:46 ]

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
F_J_K schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:36:
Omdat het plaatje nu al wat traag was en vast over een jaar niet meer bestaat: je wilt dus altijd de datum zien en nooit de tijd van een mail. Klopt dat?

Dan (als het goed is): Beeld -> Weergave instellingen => Kolommen opmaken => Verzonden => Notatie aanpassen naar wat je wilt.
Cloud schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:37:
Ik heb een iets oudere versie van Outlook, maar ik denk dat je dit moet kunnen doen via:

View → Current View → Format Columns

Daar kun je de inhoud instellen evenals de breedte van de kolom. Het zal misschien wel even zoeken zijn om dezelfde instellingen in jouw interface te vinden, maar ze zijn er ongetwijfeld :)
Gelukt! :) Dit was precies wat ik zocht. :)

Bedankt :D

[ Voor 33% gewijzigd door MensionXL op 18-03-2011 15:01 ]

Goedkoop bellen via VoIP