Omdat het plaatje nu al wat traag was en vast over een jaar niet meer bestaat: je wilt dus altijd de datum zien en nooit de tijd van een mail. Klopt dat?
Dan (als het goed is): Beeld -> Weergave instellingen => Kolommen opmaken => Verzonden => Notatie aanpassen naar wat je wilt.
Dan (als het goed is): Beeld -> Weergave instellingen => Kolommen opmaken => Verzonden => Notatie aanpassen naar wat je wilt.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik heb een iets oudere versie van Outlook, maar ik denk dat je dit moet kunnen doen via:
View → Current View → Format Columns
Daar kun je de inhoud instellen evenals de breedte van de kolom. Het zal misschien wel even zoeken zijn om dezelfde instellingen in jouw interface te vinden, maar ze zijn er ongetwijfeld
Daar kun je de inhoud instellen evenals de breedte van de kolom. Het zal misschien wel even zoeken zijn om dezelfde instellingen in jouw interface te vinden, maar ze zijn er ongetwijfeld
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Eventueel kan je ook het e-mailframe iets breder maken (gewoon slepen, zodat je preview kleiner wordt).
[ Voor 14% gewijzigd door Dwinges op 18-03-2011 14:46 ]
F_J_K schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:36:
Omdat het plaatje nu al wat traag was en vast over een jaar niet meer bestaat: je wilt dus altijd de datum zien en nooit de tijd van een mail. Klopt dat?
Gelukt!Cloud schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:37:
Ik heb een iets oudere versie van Outlook, maar ik denk dat je dit moet kunnen doen via:
Bedankt
[ Voor 33% gewijzigd door MensionXL op 18-03-2011 15:01 ]