Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu een week de LG Optimus 2x en wil er wel eens wat muziek op plaatsen. Ik prop dat ding dus in de USB poort maar krijg vervolgens een sloot foutmeldingen dat het apparaat niet wordt herkend.

Op de website van LG heb ik gepoogd de telefoon op te zoeken in de driverlijst maar de Optimus 2x staat er niet eens in(!!!!).

Ook heb ik al in het "grote LG Optimus 2x" topic lopen strunen maar dat schiet ook niet op.

Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen? Ik heb geen CD's gevonden in de doos dus daar hoef ik ook niet mee te zoeken.

Alvast bedankt!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:31

D4NG3R

kiwi

:)

Welk OS?
Staat je Telefoon wel op Alleen Massaopslag?

De info die je geeft is erg matig :S .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-11 17:12

Koppensneller

winterrrrrr

Heb je wel de USB-opslagmodus geactiveerd op je telefoon?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dat massaopslag niet eens aangeven, mijn HTC deed dat wel altijd.

OS is XP en 7, op beide geen succes.

Wat wil je nog meer weten? Er moeten toch softwarepakketten zijn?

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:35

GZN

Je moet LG PC suite 4 downloaden.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:57:
Ik kan dat massaopslag niet eens aangeven, mijn HTC deed dat wel altijd.

OS is XP en 7, op beide geen succes.

Wat wil je nog meer weten? Er moeten toch softwarepakketten zijn?
Als je telefoon gewoon USB-mass-storage device kan doen, hoef je toch helemaal geen drivers te hebben voor windows ? (hoop ik dan toch)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

Topicstarter
u_nix_we_all schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:00:
[...]

Als je telefoon gewoon USB-mass-storage device kan doen, hoef je toch helemaal geen drivers te hebben voor windows ? (hoop ik dan toch)
Wat ik al zei, met mijn HTC telefoons kreeg ik meteen de vraag wat ik wil doen als ik de USB kabel inplug (massa-opslag, alleen opladen, internet, enz). Die Optimus doet dat dus niet en de website geeft bar weinig informatie.
Pagina: 1