1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Als test of het aan je voeding ligt, kun je bevoorbeeld de pc delen die je niet nodig hebt om een spel te spelen of iig binnen windows te kunnen werken te ontkoppelen. Dus de stroomstekkers er af te halen.
Bv die van je dvd speler en harde schijven.
Heb je de videokaart aan een apparte voedingstekker gesloten of heb aan die voedingskabel nog meer apparaten hangen?
Of het aan je geheugen ligt is ook makkelijk te testen dmv een geheugen test te doen of 1 geheugen bankje los te koppelen en dan een tijd met windows te werken en zo testen aan welke bankje het ligt.
Heb je de bios setting allemaal goed staan.
Als de bios settings op automatisch staan kan het zijn dat het moederbord teveel van je systeem vraagt. Dus het beste advies wat ik je kan geven is alle settings binnen het bios handmatig in te stellen.
Zo weet je nl zeker dat je processor en je geheugen op de juiste snelheden lopen en niet dat je bios het zelf bepaald. Want dit kan nl op instabiliteit zorgen en dit kan resulteren in fouten binnen windows.
Welk moderbord heb je en wat voor voeding?
Bv die van je dvd speler en harde schijven.
Heb je de videokaart aan een apparte voedingstekker gesloten of heb aan die voedingskabel nog meer apparaten hangen?
Of het aan je geheugen ligt is ook makkelijk te testen dmv een geheugen test te doen of 1 geheugen bankje los te koppelen en dan een tijd met windows te werken en zo testen aan welke bankje het ligt.
Heb je de bios setting allemaal goed staan.
Als de bios settings op automatisch staan kan het zijn dat het moederbord teveel van je systeem vraagt. Dus het beste advies wat ik je kan geven is alle settings binnen het bios handmatig in te stellen.
Zo weet je nl zeker dat je processor en je geheugen op de juiste snelheden lopen en niet dat je bios het zelf bepaald. Want dit kan nl op instabiliteit zorgen en dit kan resulteren in fouten binnen windows.
Welk moderbord heb je en wat voor voeding?
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
moederbord is een biostar N68S3
Voeding dunno 460watt iig
Heb nu net de 11.2 nogmaals via windows software verwijderaar geuninstalled. 11.1 gedownload en geinstalled. REboot start CCC software info 11.2 ??!! wtf,....
Vanaaf ga ik weer cata deleten en dan puur de displaydriver installen via ati.
Voeding dunno 460watt iig
Heb nu net de 11.2 nogmaals via windows software verwijderaar geuninstalled. 11.1 gedownload en geinstalled. REboot start CCC software info 11.2 ??!! wtf,....
Vanaaf ga ik weer cata deleten en dan puur de displaydriver installen via ati.
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
En wanneer gebeurt dit? Is het tijdens het spelen van een spel of iets anders wat de videokaart aardig belast? En mocht dit zo zijn hoe warm wordt je videokaart dan? Draait de fan van je videokaart wel?
Gebeurt random....
Bij openen van xplorer, filmpjes, msn, ook tijdens het afspelen van een film(dan loopt het geluid wel door). Ik ben vooralsnog nog niet in een game blijven hangen. Alleen bad company laad niet meer
Fan temp is goed, fan draait ook hoorbaar goed
Heb nu alleen de display driver geinstalled, maar zelfde laken het pak.
Bij openen van xplorer, filmpjes, msn, ook tijdens het afspelen van een film(dan loopt het geluid wel door). Ik ben vooralsnog nog niet in een game blijven hangen. Alleen bad company laad niet meer
Fan temp is goed, fan draait ook hoorbaar goed
Heb nu alleen de display driver geinstalled, maar zelfde laken het pak.
Valt me op online dat er echt nog veel andere mensen zijn met dezelfde error, alleen dat er nooit ergens een duidelijk oplossing is.
Pagina: 1