Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:54
Hallo,

Ik zit met het volgende:

Ik heb hier een HTC desire met android 2.2 liggen.
Deze telefoon word gesynchroniseerd met een exchange server.
Mail etc komt allemaal prima binnen, tevens komen de agenda punten die ik vanuit outlook maak ook in de agenda te staan op de telefoon.

Het probleem is dat als ik een agenda punt maak vanaf de Desire dan komt deze niet in de agenda te staan in mijn outlook op de pc. Terwijl ik bij hetmaken van het agenda punt wel zeg dat hij het via de exchange moet doen.

Het probleem word hier ook al omschreven. Ik zit dus ook met hetzelfde probleem. Iemand een oplossing hiervoor?:

http://www.androidworld.n...atie-met-ms-exchange.html

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Met Google Calendar Sync zou het moeten lukken. Deze pakt je afspraken uit je Google Agenda en synct ze met outook.

http://www.google.com/sup...wer.py?hl=en&answer=89955

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:54
met dat programnmatje moet je dus ook op de pc wat hebben draaien.
Het moet toch gewoon mogelijk zijn met de standaard agenda die draait onder android.

Dus waar je normaal gewoon je outlook dingen etc insteld!

Verwijderd

Als je agenda in exchange staat dan zou ie moeten syncen. Email, Contacts en agenda worden hier prima gesynchroniseerd met de Exchange 2010 server van de VU.
Kijk even in Menu --> Accounts & Sync --> %exchange% account --> of sync calendar is aangevinkt.
Daar na standaard calendar app --> Menu --> More --> Calendars --> of daar alles is aangevinkt.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 16:49 ]

• DunJoost
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
NL_Scratch,
Nog een oplossing gevonden? Ervaar hetzelfde probleem.