Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2010] Waar worden de views bewaard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik moet hier alle pc's instellen, alsook custom view in Outlook voor contactpersonen etc... Nu ben ik het een beetje beu om dit op elke computer voor elke gebruiker apart te doen. Dus ik zou graag weten waar Outlook de view gegevens opslaat en ik deze dan makkelijk kan overplaatsen naar andere gebruikers zodat ik deze niet opnieuw moet instellen. Of is dit te koppelen aan de exchange account van de gebruiker?

(Ook zou ik willen weten of het mogelijk is om de categorieën met de gekoppelde kleuren ook over te zetten zijn.)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 11:57 ]

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Weergaven worden in de mailbox zelf opgeslagen en zijn niet te exporten/importeren naar een andere computer.

Wat je wel kunt doen is de mailboxen van de andere personen koppelen in jouw Outlook configuratie (als je Exchange gebruikt en de rechten op de betreffende mailboxen daarvoor hebt) en de optie Change View-> Apply Current View to Other Contact Folders... gebruiken.

Categoriën en kleuren zijn ook persoonlijke mailbox instellingen. Je kunt wel automatisch categoriën toevoegen via Group Policies.

Om ook de kleuren te forceren kun je een Category Management add-in gebruiken.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar word dit toch begehouden in de exchange account.
Het enige dat niet bijgehouden word is de handtekening. Iemand hier een oplossing voor?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Tweede hit@Google: http://robwhitehouse.com/...nerate-outlook-signature/ :Y)

Natuurlijk wel even opletten of het ook onder OL2010 goed werkt (laat het ons ook even weten :) ).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-11 16:43
Signatures staan op de lokale computer opgeslagen en zijn hier terug te vinden:
code:
1
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\Signatures

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

mhoogendam schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:00:
Signatures staan op de lokale computer opgeslagen en zijn hier terug te vinden:
code:
1
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\Signatures
Bij vista/7 staan ze fysiek in C:\Users\%username%\AppData\Roaming\Microsoft\Signatures\, de bovengenoemde locatie is ook nog te gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door MegaTronics op 18-03-2011 13:16 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
F_J_K schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:59:
Tweede hit@Google: http://robwhitehouse.com/...nerate-outlook-signature/ :Y)

Natuurlijk wel even opletten of het ook onder OL2010 goed werkt (laat het ons ook even weten :) ).
Los van de lokatie van de handtekeningen map staat er niks Outlook specifieks in dit script en deze is (programmeer technisch gezien) gelijk voor alle Outlook versies. Dus ja, het gaat ook voor Outlook 2010 werken ;)

Wil je de handtekeningen dan verder ook nog direct koppelen, dan kun je daar een registry key voor veranderen. Voor details en andere oplossingen zie ook;
http://www.howto-outlook.com/howto/corporatesignatures.htm

[ Voor 0% gewijzigd door Roady81 op 18-03-2011 14:22 . Reden: spelling... ]

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Pagina: 1