Hewlett Packard Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 20:54

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Een kameraad van mij heeft een Hewlett Packard Computer (intel810mobo, celeron processor, 128 MB geheugen, Onboard videokaart).
Maar wat is nou het probleem..: Hij heeft dus een Diamond Stealth III S540 32MB PCI gekocht, maar als je de handleiding volgt krijg je hem niet aan de praat (nu heb ik gehoord dat HewlPack problemen geven bij dit soort dingen). Het is een Onboard VidKaart, dus ik heb hem geprobeerd uit te schakelen in het hardwareprofiel. maar dat valt nergens aan te vinken... :(. En in de BIOS kan ik hem ook niet uitschakelen.
Dus mijn vraag is: wat moet ik nou doen om dit ding aan de praat te krijgen? Iemand al eerder zo n probleem gehad of ervaring mee??

Greetz, Copyman

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Copyman

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Niemand een idee wat hier aan de hand is? Er is vast wel 1 persoon die me kan helpen........:(

• Copyman

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Het is trouwens de PCI uitvoering van de Stealth III omdat ze geen AGP slot hebben (en dat in een computer van nog geen 1 jaar oud)|:(

• Copyman

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Echt niemand een idee? Gooi er dan maar een slotje op.......:(

Verwijderd

Weet je zeker dat je de on-board video niet kunt uitschakelen in het apparaatbeheer? Packard Bell heeft namelijk ook allemaal van die on-board video en ik heb wel eens gelezen dat je gewoon een andere (pci) videokaart kon installeren en dat die dan naast de on-board video kwam te staan in het apparaatbeheer. De on-board kan je dan uitschakelen als het goed is en de nieuwe wordt dan door Windows gebruikt na het opnieuw opstarten (tenminste, op die manier zou het volgens mij moeten kunnen)... Succes in ieder geval!