Toon posts:

Halflife counterstrike ?? Wat is dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen praat over halflife counterstrike en ik wil nu eigenlijk wel weten wat voor spel dat is?
lijkt het op soldier of fortune online of is dat veel anders?
kan iemand me dit uitleggen

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
sorry daar begrijp ik niks van? en volgens mij is dat geen uitleg, maar toch bedankt

Verwijderd

lijkt idd een beetje op SoF maar is veeel beter :) :) :)

Verwijderd

Topicstarter
ook mooier beeld? en welk spel moet je dan hebben? halflife alleen en dan upgraden met counterstrike. is counterstrike dan gratis ?
thanx

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Counter-Strike is een mod voor Half-Life.
Half-Life is een van de beste spellen ooit, 1st person shooter.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik weet dat ik veel vraag, maar ik moet het gewoon begrijpen want iedereen praat erover? wat is een mod nou precies dan? (sorry als het een domme vraag is) ;(

• Palomar
  • Niet online
Op Friday 16 March 2001 22:15 schreef tolga het volgende:
sorry daar begrijp ik niks van? en volgens mij is dat geen uitleg, maar toch bedankt
ehm ik zie dr toch genoeg info staan over CS ;)

Het is idd een mod voor halflife. Je speelt in 2 teams (counters tegen de terrors). Terrors moeten bijv. een bom plaatsen ergens in het level; de counters moeten dat tegen gaan. Het draait vooral om tactiek en teamwork.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Een mod = kweenie goed hoe ik t uit moet leggen.... Uhmmm soort uitbreiding op het spel zelf. Met zelfde engine.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
echt bedankt mensen
ik wens julliee een prettige dag verder

• Palomar
  • Niet online
Op Friday 16 March 2001 22:19 schreef tolga het volgende:
sorry ik weet dat ik veel vraag, maar ik moet het gewoon begrijpen want iedereen praat erover? wat is een mod nou precies dan? (sorry als het een domme vraag is) ;(
een mod is zeg maar een addon voor een spel (halflife in dit geval), het zijn dus nieuwe levels maar ook andere guns, andere skins etc. De 'kern' is halflife maar dan alles veranderd (gemodificeert)..

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op Friday 16 March 2001 22:24 schreef rick_h het volgende:

[..]

een mod is zeg maar een addon voor een spel (halflife in dit geval), het zijn dus nieuwe levels maar ook andere guns, andere skins etc. De 'kern' is halflife maar dan alles veranderd (gemodificeert)..
uhh als ik TFC speel zie ik niets van CS (tja maps soms wel (kuch avanti met de map van FLF))

maar je kan mod's zien als
de grapigs van HL maar het spel is heel anders

en CS kan je vergelijken met
swat3, rogue spear

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Pagina: 1