Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allen,

Ik heb momenteel een klein probleempje. Ik heb mijn playstation 3 via een optische kabel aangesloten in mijn game ingang van mijn onkyo versterker. Geluid is allemaal prima, maar recentelijk heb ik een Logitech F-540 headset gekocht, die ik op mijn ps3 heb aangesloten. Nou weet ik dat je bij instellingen -> randapparatuur de input en output moet veranderen in de Logitech headset. Na dit gedaan te hebben, werkte mijn microfoon wel prima, (kon mijzelf ook horen door de headset) maar loopt mijn geluid nog steeds via mijn boxen door mijn versterker. Ik wil dus mijn geluid zo instellen dat ik het alleen via mijn headset hoor, maar dit is mij tot nu toe nog niet gelukt. Het geluid van de headset loopt van mijn ps3 door de wireless base station naar mijn onkyo geluidsset via 2 tulp aansluitingen. Ik heb eerst geprobeerd de tulpen in mijn gaming uitgang te doen, (die ook een optische uitgang heeft waar ik mijn ps3 ook op heb aangesloten) maar dit werkte niet. Omdat ik dacht dat de optische uitgang in conflict zou komen met mijn tulp uitgang, heb ik mijn tulpjes ook in een andere uitgang geprobeerd. Helaas kreeg ik hem zo ook niet aan de praat. Ik voeg hieronder een link van een foto toe, waar ik de tulpen in een andere uitgang heb geprobeerd. Beetje lang verhaal, maar hoop dat het een beetje duidelijk is. Iemand enig idee? Alvast bedankt voor het meedenken.

Piet van der Bijl

http://i1117.photobucket....590/Mietiex/Movie0091.jpg