Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

custom quickkeys

Pagina: 1
Acties:

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Hoi,

ik heb het volgende probleem: ik heb een normaal keyboard zonder fancy extra knoppen. Is er een manier waarop ik zelf een soort van custom knop die ik nooit gebruik (page up/down of een muisknop) in kan stellen om een actie uit te voeren. Wat ik vooral wil is next/prev song in itunes wanneer ik gewoon aan het browsen/photoshoppen etc ben.

Verwijderd

Heeft itunes niet gewoon een optie in de opties om global hotkeys in te richten, zoals WinAMP en Skype dat bijvoorbeeld hebben (en vele andere programma's)?
Normaliter is het dan zo dat je zelf hotkeys kunt aanwijzen, welke je in combinatie met Alt of CTRL indrukt voor je gewenste functie.
Zo heb ik in Winamp bijvoorbeeld ctrl+alt+ bepaalde knoppen voor random aan/uit, volume up en down gedefinieerd, naast de aanwezige quickkeys op m'n tobo voor play, stop, pauze, next en prev.

• FloggingHank
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:02:
Heeft itunes niet gewoon een optie in de opties om global hotkeys in te richten, zoals WinAMP en Skype dat bijvoorbeeld hebben (en vele andere programma's)?
Normaliter is het dan zo dat je zelf hotkeys kunt aanwijzen, welke je in combinatie met Alt of CTRL indrukt voor je gewenste functie.
Zo heb ik in Winamp bijvoorbeeld ctrl+alt+ bepaalde knoppen voor random aan/uit, volume up en down gedefinieerd, naast de aanwezige quickkeys op m'n tobo voor play, stop, pauze, next en prev.
Ik heb er naar gezocht maar kan het niet vinden helaas

• DOEBI
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-11 09:55
Probeer deze 's...

I hope I didn’t brain my damage...

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-11 23:39

• FloggingHank
Ik dank jullie hartelijk. Jammer dat het d.m.v. een 3rd party app moet maar het is niet anders

• FloggingHank
Voor de googlers die dit vinden: ben uiteindelijk iTunesKeys tegengekomen. Werkt super ! :) hier te vinden:
http://www.mattberube.com/software/iTunesKeys/

• AsoT
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-11 12:26
Ik gebruik EventGhost voor al m'n hotkeys, MCE remotes, ... Werkt superhandig en gebruikt nauwelijks RAM :)
Pagina: 1