PSP geeft groen lampje, gaat niet aan

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:50
Beste Tweakers,

Mijn PSP [psp1004] dat oude dikke model, heeft een lange tijd in m'n kast gelegen maar aangezien school nu echt saai wordt wou ik hem weer gaan gebruiken.

MAAR toen ik hem pakte heb ik hem aan de lader gedaan, ik deed hem aan en hij ging ook nog aan ook. Vervolgens systeem update gezocht via internet, deze gedownload. er kwam een schermpje van installeren druk op X of 0 voor annuleren. Druk ik op X valt die uit; en gaat niet meer aan.

Als ik hem nu dan aan wil doen dan gaat het groene ledje eventjes aan en verder gebeurd er niet wat.

Wat is er aan de hand en wat kan ik er tegen doen? kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,
Worsteneter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik denk dat je het alleen nog kunt fixen met een 'pandora batterij'.
pandora batterijen worden meestal gebruikt om illegale games te kunnen spelen maar je kan er ook gewoon de originele firmware mee herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ja maar hij deed het dus wel gewoon en hij vloog pas uit toen ik begon met installeren, dus nog niet geinstalleerd.. voor vandaag heb ik wel eens vaker geprobeerd hem aan te doen; deed die niks. Vandaag ging die dus voor het eerst aan en nu doet hij weer niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 18:25
Pandora-batterij is de oplossing denk ik. Was je batterij nog vol toen je begon met updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
danielkraak schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:31:
Pandora-batterij is de oplossing denk ik. Was je batterij nog vol toen je begon met updaten?
De PSP geeft een melding als de batterij minder dan 70% geladen is als je een update wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Geen idee; ik heb hem van de kast aan de lader gedaan, en toen die het deed gelijk update gedownload en toen ik wou installeren ging die dus uit. heeft de hele tijd aan de lader gehangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 17:35

Bear

wench

Misschien is de accu zo oud dat hij nog maar een paar minuten mee gaat op een volle lading nadat hij aangeeft 'vol' te zijn.

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Maar dan zou hij het gewoon moeten doen als je hem start AAN de oplader; en dat doet die ook niet! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Worsteneter schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:07:
Maar dan zou hij het gewoon moeten doen als je hem start AAN de oplader; en dat doet die ook niet! :'(
deze is toch echt gebricked, had ik ook, hij liep vast terwijl ik in de browser zat (custom firmware, dat dan weer well :P)
gewoon op "bricked PSP" googlen, veel info over te vinden en een hoop oplossingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattXIII
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-05 08:15
Hmm, al geprobeerd de PSP zonder batterij aan te zetten (met enkel de lader aangesloten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
hoe lang heeft ie nu aan de lader gehangen dan ? tot ie aan wou zeg je, maar dat is wel erg kort want dan doet ie het al na een 5 minuten. Dat is duidelijk veel te kort om de batterij genoeg op te laden voor een update. Ik gooi het ook op een bricked PSP, google away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ik heb helemaal niet met mijn psp zitten knoeien ofzo, niks geen custom firmware of andere grappen. Het is nog de oude dikke psp en ik hij is nog gewoon in dezelfde staat als dat ik hem kocht op een paar krasjes hier en daar na. Ik heb hem geprobeerd op te starten zonder batterij en ik heb hem 2 nachten aan de lader gehad; nog geen succes!

Ik weet niet wat ik nou nog meer kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Worsteneter schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 23:02:
Ik heb helemaal niet met mijn psp zitten knoeien ofzo, niks geen custom firmware of andere grappen. Het is nog de oude dikke psp en ik hij is nog gewoon in dezelfde staat als dat ik hem kocht op een paar krasjes hier en daar na. Ik heb hem geprobeerd op te starten zonder batterij en ik heb hem 2 nachten aan de lader gehad; nog geen succes!

Ik weet niet wat ik nou nog meer kan doen?
Zie mijn eerste reactie..
Je hebt een pandora batterij nodig.

Via google/youtube kan je genoeg guides vinden hoe deze werken.

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 22-03-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
je psp heeft zich verslikt in de update en kan niet meer opstarten, daarom heb je zo'n speciale batterij nodig om de updateprocedure goed te doorlopen. google is je vriend tot je weer specifieke vragen hebt, dan zijn we dr voor je

http://www.psp-media.nl/v...090-pandora-batterij.html
denk om dat geheugenkaartje, die heb je ook nodig.

niet zelf doen ?

zoiets: http://link.marktplaats.nl/428130358
wel altijd eerst prijsopgaaf vragen, sommig geven garantie

ik heb geen affiliatie met de links die ik stuurde, eerste pagina van google ofzo dat ik dat van kreeg
Pagina: 1