Met Chello zal dat niet gaan, ik neem aan dat je daar door sneller wilt internetten? Helaas is de Chello modem (COM21/Terayon) ge-limiteerd op een vaste (167,5 k/sec?) snelheid!
--------------------------------------------------------------------------------
Ik bedoelde dus dan ook 4 modems neer te leggen van chello.. en iedere modem aan een andere netwerkkaart... en de modems van chello zijn gelocked op 187,5 k/sec..
dat maal 4 vind ik een redelijke downstream
Chello levert 1.5 Mbit connecties dus als we 1024 + 512 en dan delen door 8 = juist Max down 192K

en geen 167,5 en 187,5 Maar je zocht een OS dat aan Loadbalacing deedt Windows 2000 Advanced Server kan loadbalancen maar uit onze ervaringen hier werkt M$ loadbalancing niet. Loadbalcing is voor het de LOAD (belasting) balacing (Balanceren) de de Load verdelen over meerdere netwerkcomponten het werkt ook alleen in Advanced server als je 2 load balacing servers heb! Dus wat jij wilt met chello meerdere netwerk kaarten en meedere modems dat kan zonder loadbalacing hoor

gewoon meerdere netwerkkaarten in je peecee zetten let wel op dat je de modems NOOIT! kan bundelen net zoals met ISDN!

ook niet in Linux we all ready have try that.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend