Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fotogalerij CMS

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat is volgens jullie de beste fotogallerij waar je met bezoekers werkt die zelf hun bestanden kunnen uploaden? Dit voor een database van +20.000 foto's ...

Momenteel gebruik ik Coppermine, maar vind dit systeem allesbehalve ideaal en gebruiksvriendelijk...

Belangrijk voor me is wel dat de upgeloade foto's goed "geordend" blijven (dus bv. alle thumbs in map, medium formaat in map en origineel formaat in map) en dat je relatief simpel backups kan nemen...

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 10:17
Waarschijnlijk gaan er meer mensen dit zeggen: bouw zelf iets (of laat dat doen). Dan is het precies zoals je het wilt en heb je alles in de hand. Een kant en klare oplossing is altijd een compromis.

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik, maar daar heb ik echt geen budget voor...

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 10:17
Ik zou wel iets meer informatie geven, ik vind het nogal onduidelijk. Flickr zou volgens je beschrijving ook voldoen namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Wel, het is voor een supporterswebsite, bedoeling is dat iedereen die wil foto's kan uploaden, of toch tenminste een X aantal personen (die ik dan login zou geven).

Momenteel heb ik een Coppermine lopen, maar: 1) het theme is gecrashed (nu lelijk standaardtheme) en 2) ik ben helemaal niet tevreden ervan...

link: *knip*

Dit lijkt me wel wat op het eerste zicht:

http://www.zenphoto.org/2009/11/features/

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 17-03-2011 20:06 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Zoals je ondertussen best weet, doen we hier niet aan scriptrequests.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.