Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Pricewatch filters '0' wordt soms niet gezien als geen

Pagina: 1
Acties:

• Yezpahr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Hey, hard-werkende adjes.

Tijdens het zoeken naar een HDD kwam ik een ongemak tegen.
Toen ik per ongeluk "Flashcache" selecteerde kon de pricewatch niets meer vinden.
Ook niet bij het terugzetten van de waarden.
F5 lostte dit niet op. (doh :P)

Mijn suggestie is het volgende:
Plak er een wel/niet tag in zoals bij "behuizing" en "hardeschijf bus" is gedaan.
:)

Werkze.

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

• Yezpahr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Misschien is het wat overbodig, want het Flashcache tagje word maar bij een of twee schijven gebruikt als eigenschap.

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:02

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
> LD

Ik kan het probleem niet reproduceren, ik kan nergens een filter 'Flashcache' ontdekken. Heb je een url en/of een duidelijk stappenplan hoe je deze bug kreeg?

[ Voor 95% gewijzigd door Kees op 18-03-2011 11:09 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Eeens zien of ik het gereproduceerd krijg.

Ja gelukt

Het filter is te zien in http://tweakers.net/price...l-ata-harde-schijven.html
Bij toon alle filters staat er een filter flash cache.
Zet je het filter op 32MB en dan krijg je 2 producten te zien.
Zet het filter daarna weer op 0 tot 32 MB en dan zijn er ineens nog maar 3 harde schijven zichtbaar.

Zo moet je het wel kunnen reproduceren denk ik.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

crisp

Devver

Pixelated

Da's een bekende bug; '0' wordt hier niet gezien als 'geen' en dan vallen alle producten die die specificatie ueberhaupt niet hebben af. Volgens mij staat deze al ergens in devtrack maar ik kan 'm zo snel niet terugvinden...

edit: en een gratis titelfix zodat deze wel terug te vinden is ;)

[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 18-03-2011 23:54 ]

Intentionally left blank