Prijsvraag restricties?

Pagina: 1
Acties:

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Een simpele vraag voor een simpel antwoord, maar ik kon het nergens terugvinden.

Aangezien ik tegenwoordig in Engeland woon, kan ik nog steeds mee doen met de prijsvragen?
Oftewel, als ik met een buitenlands adres (Engeland in mijn geval) mee doe, worden de spullen dan ook daar naartoe gestuurd? Of wordt er al gefilterd op land?

Dit vanwege het schaakspel wat er gewoon echt super uit ziet. :)

Anders moet ik toch maar even het adres van mijn ouders misbruiken in NL.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wie in Oman, Mozambique of Guatemala woont, moet waarschijnlijk maar even Nederlandse ouders ritselen, maar in elk geval binnen de EU zou je gewoon mee moeten kunnen doen. Belgische winnaars zijn ons even lief als de Nederlandse, en de verzendkosten naar
Luxemburg, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco, excl. Andorra), Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische Eilanden, Melilla en Ceuta), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden
zijn niet hoger, dus Ol' Blighty moet kunnen :)

Als je echt zeker wil zijn kan je je ouders inschakelen (iig in afwachting van een reactie van iemand die dit officieel wil bevestigen), maar ik zie geen beren op de weg.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-02 11:11

Tweakjur

Redacteur
Er wordt niet vooraf gekeken naar je adres dus als je als winnaar uit de bus komt, zien we dan pas welk adres daar bij hoort, en aangezien er niets over in de regels staat, ben je dus gewoon een rechtmatige winnaar, al woon je op Antartica. Penguin-bezorgservice FTW!

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)