Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Niet-beveiligde verbinding

Pagina: 1
Acties:

• Dr.SVM
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Hallo mede-tweakers,

Sinds vandaag geven al mijn browsers aan dat ik een 'niet-beveiligde verbinding' gebruik. Terwijl ik normaal altijd deze verbinding gebruik.
Heb bijv. last bij; Echofon(Firefox), Rabobankieren, Hyves.
Dan beginnen de browsers te zeuren over een ongeldige certificaat heel irritant en ik wil wel graag veilig kunnen internetten.

Ik zit op een desktop computer met windows XP en gebruik IE & Firefox.... & er is een router op aangesloten voor draadloos internet. (Weet niet of jullie wat aan deze informatie hebben maar zet het er maar voor de zekerheid in.)

Alvast bedankt,

Sjors

Verwijderd

Het betekend waarschijnlijk dat of je PC besmet is, of je router is gehackt. Iig klopt de URL niet met deze in het SSL certificaat.

Tip: reset je router en zet er een sterk wachtwoord op (zowel op de admin login, als op draadloos). Installeer verder je PC opnieuw zodat je er zeker van bent dat alles weg is.

• Dr.SVM
  • Niet online
Oke :D ga even dit allemaal testen... en hoe pas ik mijn router gegevens aan? Want iemand anders heeft dit zeg maar geinstalleerd maar weet wel wachtwoord enzo... en ik zal een virusscan doen.

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 19:15

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Staat de tijdklok van je computer wel goed ingesteld...

Zal niet de eerste keer zijn dat een lege bios batterij voor dit soort geintjes zorgt... Wel een HTTPS verbinding met certificaat, maar een een klok die niet goed ingesteld staat. Certificaat uit het jaar 2011 terwijl de klok op 2001 ingesteld staat.

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

• Dr.SVM
  • Niet online
remy007 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:25:
Staat de tijdklok van je computer wel goed ingesteld...

Zal niet de eerste keer zijn dat een lege bios batterij voor dit soort geintjes zorgt... Wel een HTTPS verbinding met certificaat, maar een een klok die niet goed ingesteld staat. Certificaat uit het jaar 2011 terwijl de klok op 2001 ingesteld staat.
Hou van jou! Dat was 'm stond op 2005 ingesteld!!!

Bedankt iedereen ;) nu kan hier wel weer een slotje op.

Verwijderd

Dat scheelt een hoop werk :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nu was 't dan iets simpels, maar ik hoop dat je terwijl je die meldingen nog kreeg niet doorgegaan bent met inloggen bij je bank en dergelijke?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 19:15

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Dr.SVM schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:45:
[...]

Hou van jou! Dat was 'm stond op 2005 ingesteld!!!

Bedankt iedereen ;) nu kan hier wel weer een slotje op.
Graag gedaan! :P

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

• Dr.SVM
  • Niet online
CyBeR schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 02:33:
Nu was 't dan iets simpels, maar ik hoop dat je terwijl je die meldingen nog kreeg niet doorgegaan bent met inloggen bij je bank en dergelijke?
Allicht niet.
Pagina: 1