Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:39
Net kwam ik op de site van t-mobile het volgende bericht tegen:
http://www.t-mobile.nl/japan Ik vind dit zeer netjes van tmobile. Dit mag ook eens worden gezegd van t-mobile. Heb zelf niks met t-mobile te maken en heb genoeg onenigheid gehad met t-mobile, maar vond dit wel het vermelden waard. Andere grote providers mogen wel voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:19
Inderdaad een topactie, ik heb geen T-mobile, maar hier kunnen de andere providers een voorbeeld aan nemen.. Ookal is het misschien wat promotie voor T-mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 22:36

DefLite

Why so serious?

Wow dat is inderdaad zeer netjes! T-mobile komt bellers Japan tegemoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-10 11:31
Pure promotie, want de nieuwe iPhone abonnementen zijn niet echt reclame. Dit is een mooie stunt en goed gebaar verder.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 22:36

DefLite

Why so serious?

Duh dat het promotie is, soms is de reden om iets te doen niet belangrijk... zoals in dit geval imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-10 00:11
Al is het promotie. Het gebaar is enorm groot. Dit scheelt familieleden 100en euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 14:04

MaDLiVe

.-Observer-.

Zou fijn zijn als ze dat met alle grote rampen doen, zou bijvoorbeeld ook aardig zijn als je familie in Libie zou kunnen bereiken tegen gereduceerde kosten ;)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1