Goedemiddag,
Eerder vandaag was ik op mijn PC een potje Call of Duty 2 aan het spelen toen ineens de computer compleet vast liep. Ik kon niks anders meer doen behalve het uitschakelen van de PC.
Vanaf dat ik hem weer opnieuw opstartte had ik constant een vervormd en verkleurd scherm met een rare layout (normaal is het 1280 x 1024, nu is alles op een veel kleinere schaal, wat ik niet kan veranderen). Vervolgens heb ik een de drivers van mijn videokaart geupdate en een systeemherstel gedraaid. Na een paar keer opnieuw opstarten was alles weer back to normal, totdat ik weer Call of Duty 2 ging spelen; toen begon het verhaal opnieuw. Nu lijkt niets te werken om alles weer terug naar het oude te krijgen? De computer is ook al aardig verouderd, en heb net nog het nodige stof binnenin verwijderd.
Hier een screenshot van het probleem:

Specs:
Computer:
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition
OS Service Pack Service Pack 3
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Moederbord:
CPU Type Intel Pentium 4, 2933 MHz
Moederbordnaam Gigabyte GA-8I915PM (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, LAN)
Moederbord Chipset Intel Grantsdale i915P
Systeemgeheugen 512 MB
Scherm:
Video kaart nVIDIA GeForce 6200SE TurboCache
Video kaart nVIDIA NV44
3D-Versneller nVIDIA GeForce 6200SE TurboCache
Processoreigenschappen:
Fabrikant Intel
Versie Intel Prescott CPU
Externe Kloksnelheid 133 Mhz
Maximale Kloksnelheid 4000 Mhz
Actuele Kloksnelheid 2933 Mhz
Type Central Processor
Voltage 1.4 V
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Eerder vandaag was ik op mijn PC een potje Call of Duty 2 aan het spelen toen ineens de computer compleet vast liep. Ik kon niks anders meer doen behalve het uitschakelen van de PC.
Vanaf dat ik hem weer opnieuw opstartte had ik constant een vervormd en verkleurd scherm met een rare layout (normaal is het 1280 x 1024, nu is alles op een veel kleinere schaal, wat ik niet kan veranderen). Vervolgens heb ik een de drivers van mijn videokaart geupdate en een systeemherstel gedraaid. Na een paar keer opnieuw opstarten was alles weer back to normal, totdat ik weer Call of Duty 2 ging spelen; toen begon het verhaal opnieuw. Nu lijkt niets te werken om alles weer terug naar het oude te krijgen? De computer is ook al aardig verouderd, en heb net nog het nodige stof binnenin verwijderd.
Hier een screenshot van het probleem:

Specs:
Computer:
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition
OS Service Pack Service Pack 3
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Moederbord:
CPU Type Intel Pentium 4, 2933 MHz
Moederbordnaam Gigabyte GA-8I915PM (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, LAN)
Moederbord Chipset Intel Grantsdale i915P
Systeemgeheugen 512 MB
Scherm:
Video kaart nVIDIA GeForce 6200SE TurboCache
Video kaart nVIDIA NV44
3D-Versneller nVIDIA GeForce 6200SE TurboCache
Processoreigenschappen:
Fabrikant Intel
Versie Intel Prescott CPU
Externe Kloksnelheid 133 Mhz
Maximale Kloksnelheid 4000 Mhz
Actuele Kloksnelheid 2933 Mhz