Laptoppie gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeerWijk
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-06-2024
Hoi,

Ik ben opzoek naar een laptop van ongeveer 600 a 700 euro waar je wel op kan 'gamen' maar heb niet echt een beeld bij wat er dan allemaal in moet zitten en welke videokaart het beste is want de meeste tot alle worden niet ondersteund. Ik zoek een laptop die 15.6 " is.

Bij voorbaat dank,

BeerWijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Cool man. :-) Succes!
(neem aan dat dit een topic was om dit te laten weten? Zie geen vraagtekens namelijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Nou dan is het handig als wij ook weten welke games jij graag speeld ;]. Dan kunnen aan de hand van die specs samen met jou een laptop uitzoeken die bij jou past :3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:37
Dus je ging natuurlijk meteen naar de best buy guide van tweakers om die is uitgebreid door te nemen. Echt goed bezig. Succes met zoeken!

[/sarcasme]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeerWijk
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-06-2024
dankje, zo moet het wel lukken.

[ Voor 67% gewijzigd door BeerWijk op 17-03-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.