Met Iphone is blijkbaar alles mogelijk - kijk hier

Pagina: 1
Acties:
  • 1.272 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Hmmm. Het lijkt me niet onmogelijk. Alleen een beetje onwaarschijnlijk. Zou dit niet gewoon reclame zijn voor de iphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:05

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dit lijkt me echt een hoax. Alsof elk beeldscherm zulke radiosignalen ontvangen.

Dit is gewoon de nieuwe Max Cornelisse. Voor diegenen die hem niet kennen, kijk eens op Youtube...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04
En als het wel zou kunnen, dan ligt het aan dat zendapparaatje en niet aan de iPhone :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Het is sowieso een hoax, maar ik vind dat ie de reflecties in die schermen mooi erin houdt. Hij is een slechte hacker, maar een top videobewerker :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:51
Ja en dat zendertje zit in zijn geluidsdinges jack. Die kan helemaal geen video verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Als echte hacker heeft ie natuurlijk zijn eigen iphone ook gehacked hea :+ (en volledig verbouwd tot een wireless video signal mixer etc :P). In het filmpje zouden mensen toch best raar kunnen opkijken als het beeld zo loopt te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:54
pelt schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:45:
Ja en dat zendertje zit in zijn geluidsdinges jack. Die kan helemaal geen video verzenden.
Oh nee en SSTV dan?

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 16:28
Een SSTV beeld neemt gauw al 1,5 minuut in beslag. Dit gaat een stuk sneller ;) Daarnaast wordt het filmpje met de standaard iPhone app uitgezonden, en die output geen SSTV op de headphone poort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Het ziet er best echt uit! Als het een Hoax is vind ik hem erg goed bedacht!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:11
Het is een hoax/viral: er is gewoon betaald om die beelden op die schermen af te laten spelen.
Zie de video op 00:36 secs, dan zie je op een scherm achterin de video ook draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
pelt schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:45:
Zowel mijn N95 als mijn N900 kunnen via meegeleverde kabel (naar tulp) aansluit op de tv, dan krijg ik toch mooi beeld hoor ;) (nou weet ik natuurlijk niet hoe dat zit met de iphone mja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas hoax.
Als je heel goed kijkt zie je hetzelfde filmpje in heb begin bij een bushokje. Ja dit is lastig te vinden maar het is er echt. Wel netjes in elkaar geknutseld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 15:15
Het is inderdaad nep. Het is reclame voor een nieuwe film. Hier de volledige video: YouTube: my limitless times square hack - how i did it (NZT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Natuurlijk is het nep, alsof die scherm zo staan ingesteld dat ze allerlei vreemde signalen gaan ontvangen en het zomaar gaan afspelen. Dat is echt wel wat beter beveiligd dan dat, vaak gewoon een pc of soortgelijk apparaat die content binnenhaalt en daarna afspeelt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

4i is geen linkdump en sowieso past dit topic beter in de HK. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.