Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-11 17:11

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
Beste tweakers...

Ik ben een leek op het gebied van mobiele telefoons. Ik wil gewoon kunnen bellen en als het moet sms'n. Meer doe ik er niet mee.. misschien ook omdat deze telefoon zo ontzettend waardeloos is. Traag, sloom, langzaam, onoverzichtelijk, en.. had ik al traag genoemd?

Na bijna 5 jaar is hij wel een beetje op. Hij begint me steeds vaker in de steek te laten door plots uit te vallen, raar doen bij het opnemen en begint het volume af te nemen en ik de beller haast niet meer hoor.

Ik moet mijn mobiel dus gaan vervangen, maar in godsnaam...wat moet ik aanschaffen? Ik zie al een tijdje op tegen het zoeken naar een mobiel omdat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Het budget is 100 tot 150 euro. Ik heb een simpel abonnement bij telfort van 7,50 per maand.. Sim only heet het volgens mij. Camera vind ik minder belangrijk.. misschien wel iets handigs om het sms'n makkelijker te maken. Het schrijven van tekst met de 1 - 9 toets vind ik verschrikkelijk.

Misschien WIFI wel leuk voor thuis? Ik weet niet of een agenda kan communiceren met een telefoon.. als ik bijvoorbeeld achter een iMac zit?

Wat kunnen jullie mij adviseren??

Ohja.. hij mag er wel een beetje leuk uitzien natuurlijk. Is touchscreen te doen in dit budget? Kwam Apple nou met een goedkoop toestel binnenkort (heb ik me laten vertellen door een collega)

Mijn portfolio op Instagram

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:02
Als apple al met een goedkoop toestel zou komen zou het zeker meer dan €150 zijn.

Als smsen belangrijk is, kijk dan eens naar de Nokia C3 die een qwerty-toetsenbord heeft én WiFi.

Wil je meer van een telefoon dan enkel maar bellen en smsen, ga je toch zelf eens moeten rondkijken op een aantal websites, er zijn er meer dan voldoende.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:45

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hoe werkt je agenda? Misschien dat het wat bijzonder is of apart en dat daar rekening mee gehouden moet worden ;)

Voor de rest lijkt mij zo'n C3 een ideale telefoon voor jou. Niet duur en toch simpel en snel.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-11 14:52
kijk eens naar de htc wildire

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-11 17:11

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
Dank voor jullie reacties. Misschien was ik niet helemaal duidelijk over het sms'n, want dat doe ik namelijk nauwelijks. Het komt soms voor en dan kijk ik op tegen het typen met de cijfers.

Wat betreft de agenda.. iets dat kan communiceren met mijn computer..dat hij de data overneemt. Syncen heet dat volgens mij.

@ mr.DJ95, je hebt het over een toestel van 200+ euro.

Mijn portfolio op Instagram

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik denk dat de Nokia 2710 Navigator wel iets voor je is. Nog geen 100 euro (Pricewatch) en er zitten al aardig wat leuke extra's op waaronder de (gratis) Navigatie-mogelijkheid. Maar daarbuiten wordt het toestel ook direct geleverd met een houder voor in de auto en een 2GB MicroSD geheugenkaartje.

Zeg je nou het doet me werkelijk niks die extra dingetjes, dan is een Nokia 6303i (110 euro) ook een leuk toestel. Verschrikkelijk lange accuduur, zeer gebruikersvriendelijk en heerlijke knoppen. Tevens een aluminium behuizing waardoor die ook wel tegen een stootje kan. De Nokia X2 (110 euro) heb je tevens ook nog en ziet er wellicht zelfs nog wat stijlvoller uit ook dan de voorgaande twee modellen + een 5 megapixel camera (alleen geen flits, en dat heeft de 6303i weer wel).

Misschien denk je nu dat ik aandelen heb in Nokia, maar integendeel ik heb eigenlijk niet zo'n hoge pet op van Nokia. Alleen momenteel weten ze gewoon voor de leukste prijs dergelijke toestellen op de markt te zetten. Kijk ik bijvoorbeeld naar Samsung in deze prijsklasse, dan kom je snel op een Samsung B3410 (110 euro) oid en daar wordt je naar mijn mening dus echt niet vrolijk van.

Maar, de toekomst ligt natuurlijk bij de smartphones. Of je het nou leuk vind of niet is wel de toekomst :P. En als je dan iets meer wilt besteden kun je voor de Samsung Galaxy Apollo (is momenteel een 20 euro cashback op via Samsung) of de Galaxy Mini (zit geen headset bij) gaan. Dan ben je weliswaar ietsjes duurder uit, maar dan heb je ook veel meer. Zoals je agenda kun je dan door middel van de cloud (draadloos over het internet, dus via WiFi óf mobiel internet) synchroniseren en daardoor kun je er altijd zeer gemakkelijk bij. Reken op die Apollo maar op een prijskaartje van ongeveer 160/170 euro en de Mini zit daar net ietsjes boven.

Als je verder nog vragen hebt kun je ze gewoon eventueel per DM stellen hoor. Would be happy to help :)

Verwijderd

Nickalicious schreef op zondag 20 maart 2011 @ 00:44:
Ik denk dat de Nokia 2710 Navigator wel iets voor je is. Nog geen 100 euro (Pricewatch) en er zitten al aardig wat leuke extra's op waaronder de (gratis) Navigatie-mogelijkheid. Maar daarbuiten wordt het toestel ook direct geleverd met een houder voor in de auto en een 2GB MicroSD geheugenkaartje.

Zeg je nou het doet me werkelijk niks die extra dingetjes, dan is een Nokia 6303i (110 euro) ook een leuk toestel. Verschrikkelijk lange accuduur, zeer gebruikersvriendelijk en heerlijke knoppen. Tevens een aluminium behuizing waardoor die ook wel tegen een stootje kan. De Nokia X2 (110 euro) heb je tevens ook nog en ziet er wellicht zelfs nog wat stijlvoller uit ook dan de voorgaande twee modellen + een 5 megapixel camera (alleen geen flits, en dat heeft de 6303i weer wel).

Misschien denk je nu dat ik aandelen heb in Nokia, maar integendeel ik heb eigenlijk niet zo'n hoge pet op van Nokia. Alleen momenteel weten ze gewoon voor de leukste prijs dergelijke toestellen op de markt te zetten. Kijk ik bijvoorbeeld naar Samsung in deze prijsklasse, dan kom je snel op een Samsung B3410 (110 euro) oid en daar wordt je naar mijn mening dus echt niet vrolijk van.

Maar, de toekomst ligt natuurlijk bij de smartphones. Of je het nou leuk vind of niet is wel de toekomst :P. En als je dan iets meer wilt besteden kun je voor de Samsung Galaxy Apollo (is momenteel een 20 euro cashback op via Samsung) of de Galaxy Mini (zit geen headset bij) gaan. Dan ben je weliswaar ietsjes duurder uit, maar dan heb je ook veel meer. Zoals je agenda kun je dan door middel van de cloud (draadloos over het internet, dus via WiFi óf mobiel internet) synchroniseren en daardoor kun je er altijd zeer gemakkelijk bij. Reken op die Apollo maar op een prijskaartje van ongeveer 160/170 euro en de Mini zit daar net ietsjes boven.

Als je verder nog vragen hebt kun je ze gewoon eventueel per DM stellen hoor. Would be happy to help :)
óf dus de Nokia X3, met qwerty en Wifi :)

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic is gesloten omdat hij niet voldoet aan het Overige Mobiles beleid:
Het aanschaffen van een mobiel apparaat is iets heel persoonlijks. De ene wil een apparaat met een mooi uiterlijk en de andere wil graag weer die ene functie in zijn apparaat hebben. Aangezien elke gebruiker jou een ander advies zal geven, is het niet toegestaan om hier "Welk apparaat moet ik kopen" topics te openen.

Stel voor jezelf vast wat jouw wensen en eisen zijn. Met die eisen kan je naar de winkel gaan of naar onze Pricewatch. Voer daar je wensen/eisen, lees reviews in en bekijk gelijk waar je jouw gekozen apparaat het voordeligst kan kopen.

Op het moment dat er een paar apparaten zijn die aan jouw wensen/eisen voldoen, kan je binnen Mobile het betreffende topic opzoeken en daar de mening/problemen/ervaringen van andere eigenaren lezen.
Tevens raad ik de TS aan om het Het algemeen beleid en de Forum FAQ (nogmaals) door te lezen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.