idee voor wenslijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Zou het niet leuk idee zijn dat tweakers.net zelf een pc samensteld op basis van de opgegeven prijs ?

Stel het volgende :

- Mijn bestedingsbudget is 600 euro.
- Ik kan kiezen uit een volledige pc of anders
- Ik geef aan dat ik een complete pc + monitor wil hebben voor 600 euro
- Daarbij heb je een optie om te kiezen voor alles zo goedkoop mogelijk of midden moot of duur
- De uitkomst wordt getoond inclusief alternatieven als bv van die 600 euro nog wat over blijft.

Zo kan je dus via een andere route op basis van je budget automatisch het systeem laten zoeken.

Dit is misschien wel erg kort door de bocht maar zou toch wel erg relaxed zijn als je via zo een optie zou kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Dat kun je nu zelf toch ook al enigszins adhv de BBG's? Zelf een beetje rekening houden met wat je ongeveer aan een schermpie uit wil geven... 600-schermpie=wat je nog over hebt.

En anders maak je er een wenslijstje van ofzo, dan kun je toch ook gewoon de totaalprijs zien. Of zie ik nu iets compleet over het hoofd in je post?

[ Voor 5% gewijzigd door crizyz op 17-03-2011 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het aantal opties dat je kan genereren op basis van de door jou gestelde eisen is enorm. En hoe kiest dat systeem bijvoorbeeld (als het al in staat is te kiezen -het type- grafische kaart) van welk merk deze dan moet zijn?

Juist voor het samenstellen van pc's binnen een bepaald budget is de BBG er. Als je een kant en klare pc voorgeschoteld wilt krijgen zijn er buiten tweakers.net om vele opties (Dell, mediamarkt en online computershops). En verder is er natuurlijk al een rubriek voor complete systemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Luit op 17-03-2011 06:12 ]