Toon posts:

Philips DVD 930

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds een jaar in het bezit van de DVD 930. Dit was toentertijd de top van Philips. Ik heb er tot nu toe alleen nog maar problemen mee gehad. Ik heb vorige week een nieuwe geeist en gekregen, maar ook nu is het niet best.
Klachten:
-extreem gevoelig voor krassen.
-dvd's worden zo heet, dat de speler na een uur moet afkoelen om verder te kunnen kijken.
-regelmatig valt een geluidskanaal uit.
- je hoort de cd draaien als een oude goedkope casetterecorder

De nieuwe wordt niet meer heet, maar soms valt het geluid weg.

Is dit normaal voor DVD of ligt het aan het type?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:20
Nee natuurlijk is dit niet normaal! Je hebt recht op een degelijk product volgens de wet. Ik zou nogmaals Philips wijzen op dat recht en nogmaals om vervanging vragen, het liefst door een beter model (eventueel door bijbetaling).

Indien zij hier niet aan tegemoet wensen te komen schakel je natuurlijk meteen de consumentenbond in, het liefst voor zo'n artikel op de achterzijde :). Een beetje dreigen daarmee wil ook nog weleens helpen >:)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik heb zelf de DVD 750 van Philips, die is ongeveer gelijk maar dan zonder onboard DD decoder. Ik heb zelf nooit last gehad van de dingen die je opnoemt.
Weer beroepen op de garantie dus.

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik heb ook de 750, maar heb wel eens last van schokken. Die van mij is dus ook erg krasgevoelig.